جامع خبر(جامع نیوز): مدیر منطقه‌ای بانک ایران زمین گفت: تسلط کلیه کارکنان بر محصولات بانک را، راهبردی موثر و تاثیر گذار در جهت انتقال مشتریان از حوزه بانکداری اکترونیک به بانکداری دیجیتال است. به گزارش جامع خبر ، جلسه سراسری روسای شعب تحت پوشش مدیریت استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری در […]

جامع خبر(جامع نیوز): مدیر منطقه‌ای بانک ایران زمین گفت: تسلط کلیه کارکنان بر محصولات بانک را، راهبردی موثر و تاثیر گذار در جهت انتقال مشتریان از حوزه بانکداری اکترونیک به بانکداری دیجیتال است.

به گزارش جامع خبر ، جلسه سراسری روسای شعب تحت پوشش مدیریت استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری در راستای بررسی عملکرد سه ماهه اول سال ۹۸ با حضور کلیه روسای شعب و مسئولین دوایر برگزار شد.

محمد رضا سبزواری مدیر شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح عملکرد سه ماه اول سال ۹۸ به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در راستای جذب منابع اشاره و عملکرد حرفه ای را عامل دستیابی به موفقیت و کسب جایگاه واقعی دانست.

مدیر منطقه‌ای بانک با بیان راهکارهای دستیابی به اهداف چشم انداز افق ۱۴۰۰، تسلط کلیه کارکنان بر محصولات بانک را، راهبردی موثر و تاثیر گذار در جهت انتقال مشتریان از حوزه بانکداری اکترونیک به بانکداری دیجیتال دانست.

سبزواری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به بهاء تمام شده پول، جذب منابع ارزان قیمت را بسیار مهم و ارزنده خواند و معرفی خدمات بانکی از قبیل صدور ال سی داخلی، ضمانت نامه و سایر خدمات نوین بانکداری الکترونیک را از اهم وظایف در سال ۹۸ عنوان کرد.