جامع خبر(جامع نیوز):مدیر دفتر حقوقی، قرارداد‌ها و ممیزی خسارات جانی بیمه دانا، ضرورت دقت و توجه بیشتر در تنظیم و انعقاد قرارداد‌های گروهی را مورد تاکید قرار داد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، عباس لطفی‌مقدم در جمع مدیران این شرکت گفت: برخی از قرارداد‌های بیمه‌ای واجد ابهاماتی بوده و […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیر دفتر حقوقی، قرارداد‌ها و ممیزی خسارات جانی بیمه دانا، ضرورت دقت و توجه بیشتر در تنظیم و انعقاد قرارداد‌های گروهی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، عباس لطفی‌مقدم در جمع مدیران این شرکت گفت: برخی از قرارداد‌های بیمه‌ای واجد ابهاماتی بوده و نیاز به اعمال نظر و دقت بیشتری دارد تا از بروز برخی مشکلات در آینده جلوگیری شود.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته، امکان بازنگری در برخی از قرارداد‌ها وجود دارد و باید در تنظیم صورت جلسات در موارد مهم دقت بیشتری صورت گیرد.

مدیر دفتر حقوقی و قرارداد‌ها و ممیزی خسارات جانی بیمه دانا، خواستار کسب نظرتخصصی و مشورتی همکاران شرکت از واحد حقوقی و بهره‌مندی از راهنمای‌های حقوقی آن‌ها شد و تاکید کرد: علیرغم زمان بر بودن و پیچیدگی‌های خاصی که در بخش وصول مطالبات از طریق حقوقی وجود دارد، با تلاش همکاران توانستیم حدود ۵۰ میلیارد ریال (در پرونده‌های متعدد) وصولی داشته باشیم.

لطفی‌مقدم اضافه کرد به عنوان نمونه در یک پرونده با مبلغ هفت میلیارد تومان، دعوی طرف مقابل به نفع شرکت بموجب دفاعیات صورت گرفته مردود اعلام شده است، همچنین با تلاش همکاران این دفتر در حوزه ممیزی دیات، از پرداخت حدود مبلغ ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارات غیر قابل پرداخت جلوگیری شده است.

وی گفت: در بحث ممیزی هوشمند دیات، درخواست طراحی نرم افزاری را به همکاران فناوری اطلاعات داده‌ایم که با حمایت و مساعدت مدیر عامل این سامانه در آینده آماده بهره برداری خواهد شد.