جامع خبر(جامع نیوز): همزمان با هجدهمین سالگرد تاسیس بانک اقتصادنوین به‌عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ترویج سنت پسندیده “قرض‌الحسنه”، هفتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی) این بانک با جوایز ارزنده آغاز شد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این جشنواره که از ۱۸ خرداد […]

جامع خبر(جامع نیوز): همزمان با هجدهمین سالگرد تاسیس بانک اقتصادنوین به‌عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ترویج سنت پسندیده “قرض‌الحسنه”، هفتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی) این بانک با جوایز ارزنده آغاز شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این جشنواره که از ۱۸ خرداد تا ۱۸ مهرماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس بانک اقتصادنوین، جوایز ممتاز جشنواره ۱۸ ماه متوالی به برندگان خوش‌اقبال تعلق خواهد گرفت.
بر این اساس، علاوه بر میلیاردها ریال جوایز نقدی، به‌ قید قرعه ماهانه و به مدت ۱۸ ماه ۵۰ میلیون ریال به یک نفر، ۴۰ میلیون ریال به دو نفر، ۳۰ میلیون ریال به سه نفر، ۲۰ میلیون ریال به ۱۲ نفر و ۱۰ میلیون ریال به ۱۸ نفر از سپرده‌گذاران نیک‌اندیش بانک اقتصادنوین به‌عنوان جوایز ممتاز اهدا خواهد شد.
همچنین طبق برنامه‌ریزی از هر ۱۰ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی، یک نفر برنده جوایز ارزنده بانک اقتصادنوین خواهد بود.
حداقل موجودی برای شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی) بانک اقتصادنوین ۵۰۰ هزار ریال است و به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال در هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌شود.
علاقه‌مندان به مشارکت در این سنت پسندیده می‌توانند برای افتتاح حساب یا افزایش موجودی به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.
گفتنی است منابع حاصل از سپرده‌گذاری مشتریان سخاوتمند بانک اقتصادنوین در حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، به‌صورت کامل صرف اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به جوانان، مددجویان و سایر اقشار نیازمند جامعه می‌شود.