جامع خبر(جامع نیوز): اولین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت سهامی بیمه “ما” در سال ۹۸ با حضور مدیرعامل ، اعضا هیات مدیره ، معاونین، هیات عامل ، مدیران ستاد و روسای شعب کشور در شهر اصفهان آغاز شد . به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، اولین همایش مدیران و […]

جامع خبر(جامع نیوز): اولین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت سهامی بیمه “ما” در سال ۹۸ با حضور مدیرعامل ، اعضا هیات مدیره ، معاونین، هیات عامل ، مدیران ستاد و روسای شعب کشور در شهر اصفهان آغاز شد .

به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، اولین همایش مدیران و روسای شعب در سال جاری با محوریت بررسی عملکرد سال گذشته شعب کشور، بررسی نقاط قوت، ضعف و الزامات تحقق بودجه سال جاری و استراتژی شبکه فروش برگزار شد.

در این گردهمایی، قربانی معاون فنی شرکت ضمن تقدیر از عملکرد شعب و ستاد در سال گذشته اظهار داشت: خوشبختانه بیمه “ما” در طول یک سال گذشته موفق به جذب مشتریان بزرگی شده است که این ماحصل تلاش های بی شائبه شبکه فروش و مدیریت ریسک مناسب از جانب تمام مدیریت ها است. مدیریت ریسک صحیح و نظارت دقیق در بخش فنی باعث انتخاب ریسک هایی می شود که شناخت کافی از آن داریم و برهمین اساس نرخی متناسب با شرایط ریسک تعیین و اعمال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فروش به هر قیمتی مدنظر ما نیست و توانمندسازی شبکه فروش، نقشه راه ما خواهد بود.

صالح شیری معاون شبکه فروش و توسعه بازار، در ادامه به مسئولیت و نقش روسای شعب، بازاریابی ، نظارت ، تقیسم کار مناسب ، برنامه‌ریزی و شناخت بیشتر از خدمات بیمه گری اشاره کرد و گفت : رمز موفقیت ما این است که عوامل رضایت مشتری را بشناسیم و خواسته‌های او را تامین کنیم. رسیدن شعب به درجه مطلوب غیرممکن نبوده و نیاز به تفکر و تلاش بیشتر دارد . لذا برای توانمند سازی شعب در مرحله اول همکاران شعب باید به دنبال آن بوده و انگیزه لازم را در درون خود ایجاد نماید.

در ادامه این همایش ، پنل پرسش و پاسخ با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین ، هیات عامل ، مدیران ستاد، مدیران استانی و روسای شعب برگزار شد.