جامع خبر(جامع نیوز):در راستای بسط و گسترش سنت پیامبر گرامی اسلام(ص) و فراهم ساختن زمینه های ازدواج جوانان، بانک سینا با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۳ هزار نفر را روانه خانه بخت کرد. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بانک سینا، این بانک به منظور حمایت از زوج های جوان نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه […]

جامع خبر(جامع نیوز):در راستای بسط و گسترش سنت پیامبر گرامی اسلام(ص) و فراهم ساختن زمینه های ازدواج جوانان، بانک سینا با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۳ هزار نفر را روانه خانه بخت کرد.
به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بانک سینا، این بانک به منظور حمایت از زوج های جوان نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اقدام می کند که در این راستا با پرداخت بیش از ۱۶۵۵ میلیارد ریال در پایان سال ۱۳۹۷، زمینه ازدواج ۱۲ هزار و ۹۱۲ نفر را فراهم کرده است.
طبق این گزارش، در سه ماهه اول سال ۱۳۹۸ نیز تعداد ۱.۰۶۸ فقره تسهیلات ازدواج جمعاً به مبلغ ۳۳۹ میلیارد ریال پرداخت شده است.
گفتنی است بانک سینا در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به توسعه اشتغال در مناطق روستایی، نسبت به پرداخت تسهیلات طرح های اشتغالزایی روستایی نیز اقدام می کند که در پایان اسفند ۹۷ تعداد ۳.۲۶۷ طرح به مبلغ ۱۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال در این زمینه در بانک سینا مصوب شده است.