جامع خبر(جامع نیوز): مدیر شعب استان های البرز، قزوین و زنجان بانک ایران زمین در دیدار با رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد شانجان از آمادگی این بانک برای ارائه خدمات به این واحد علمی خبر داد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی: این دیدار که در محل دانشگاه و کارخانه تولیدی متعلق […]

جامع خبر(جامع نیوز): مدیر شعب استان های البرز، قزوین و زنجان بانک ایران زمین در دیدار با رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد شانجان از آمادگی این بانک برای ارائه خدمات به این واحد علمی خبر داد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی: این دیدار که در محل دانشگاه و کارخانه تولیدی متعلق به دانشگاه برگزار شد، رئیسی مدیر استان ضمن اشاره به نوع فعالیت دانشگاه علمی کاربردی که تلفیقی از علم، صنعت و هنر است افزود: دانشگاه جامع می تواند در بهبود شرایط اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری سهم بسزایی ایفا نماید. سپس با اشاره به فضای دانشگاهی، اعلام آمادگی کرد که بانک ایران زمین با تکیه بر توانمندی پرسنل، امکانات و پتانسیل موجود می تواند نیاز دانشجویان،کارکنان و پرسنل شاغل در دانشگاه و کارخانه را برطرف نموده و کلیه خدمات بانکی را به بهترین و سریعترین نحو ممکن ارائه نماید.
وی با اشاره به چشم انداز و شعار بانک ایران زمین در سال ۱۴۰۰ و تبدیل شدن به بانکی دیجیتال، به برخی از خدمات دیجیتالی بانک از جمله (نخبه کارت) اشاره و توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.
رئیس دانشگاه توضیحاتی در خصوص نحوه فعالیت، فروش محصولات و چگونگی تعامل با شرکتهای خرید مواد اولیه را ارائه کرد.
وی در ادامه از روند تولید محصولات و توسعه کارخانه توضیحاتی را بیان و به منظور افزایش تولید و گسترش فعالیتهای خود، خواستار همکاری دو جانبه شد.