جامع خبر(جامع نیوز):آقای چقازردی مدیرعامل بانک سپه در همایش معاونین و مدیران بانک قوامین گفت: در جریان مرحله دوم ادغام یعنی بازخرید سهام، گزارش ها نشان می دهد بانک قوامین بیشترین سهام را باز خرید نمود؛ و ما طی این مدت شاهد جدیت و تلاش مدیرعامل و هیئت مدیره بانک مذکور در این مسیر بوده […]

جامع خبر(جامع نیوز):آقای چقازردی مدیرعامل بانک سپه در همایش معاونین و مدیران بانک قوامین گفت: در جریان مرحله دوم ادغام یعنی بازخرید سهام، گزارش ها نشان می دهد بانک قوامین بیشترین سهام را باز خرید نمود؛ و ما طی این مدت شاهد جدیت و تلاش مدیرعامل و هیئت مدیره بانک مذکور در این مسیر بوده ایم.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، چقازردی مدیرعامل بانک سپه در همایش معاونین و مدیران بانک قوامین که با حضور دکتر پرتو افکنان و دکتر حسینی اعضای هیأت مدیره بانک سپه و آقای اسکندری مدیر روابط عمومی این بانک و نیز مدیران و مسئولین بانک قوامین و روسای شعب این بانک در استان های تهران و البرز برگزار شد، ضمن قدردانی از همکاری و تشریک مساعی بانک قوامین در تسریع روند مراحل ادغام گفت: در جریان مرحله دوم ادغام یعنی بازخرید سهام، گزارش ها نشان می دهد بانک قوامین بیشترین سهام را باز خرید نمود؛ و ما طی این مدت شاهد جدیت و تلاش مدیر عامل و هیئت مدیره بانک مذکور در این مسیر بوده ایم.
وی با اشاره به تجربه های ادغام در شبکه بانکی در سطح ملی و بین المللی و رویکردهای متفاوت آن ها گفت: در طرح بزرگ ادغام در کشور که با آن روبرو هستیم رویکرد های متفاوتی مدنظر بوده است از جمله، مصلحت ها و اقتضائات و از جمله اصلاح ساختار نظام بانکی کشور و فرقی هم نمی کند ما روی کدام مولفه بایستیم چون هر کدام یک وزنی دارند و لذا بایستی به همه این رویکردها و اهداف در جای خودش توجه و اهتمام شود.
وی افزود: برداشت ما از موضوع ادغام، تلفیق ظرفیت ها، سرمایه ها و تجارب است. هدف ما این است که در این طرح ملی، تجربه ها و نیروی انسانی و ایده ها را در راستای ایجاد بزرگترین و کارآمدترین بانک تلفیق کنیم.
مدیرعامل بانک سپه افزود: ما بزرگترین بانک هستیم اما این کافی نیست و باید از درون کارآمدی مورد انتظار را داشته باشیم پس باید بعد از ادغام به موضوع کارآمدی توجه داشته باشیم و لذا از تزریق دانش بانک های ادغام شونده به بدنه بانک سپه استقبال می کنیم. ما به همه تجربه ها و ایده ها در بانک های ادغام شونده نیاز داریم.
وی یادآور شد: در جریان طرح ادغام یک معماری در بانک سپه اتفاق خواهد افتاد که اتمام آن نیاز به زمان دارد اما مؤلفه‌ای که در این معماری مدنظر قرار می‌گیرد این است که آغوش بانک سپه به روی همه تجربه‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها باز است و جایگاه همه شما عزیزان در مجموعه بانک سپه جدید تعریف خواهد شد. بدیهی است در مسیر این معماری و گستردگی ساختار و مشاغل، از ظرفیت‌های انسانی، سامانه‌ها و تجارب مدیریتی و سایر توانمندی‌های بانک های ادغامی استفاده مؤثر به عمل می‌آوریم.
وی پس از مروری بر تاریخچه فعالیت بانک سپه در طول یک قرن گذشته و شرحی از اقدامات مهم این بانک در امور توسعه و آبادانی کشور یادآور شد: سازمان موفق سازمانی است که کارکردهای درونی و توانمندی‌های سرمایه انسانی آن بر اثرگذاری‌های محیط بیرونی غالب باشد و امروز جمعی که به نمایندگی از بانک قوامین می‌بینم به‌خوبی مصداق این موضوع است.