جامع خبر(جامع نیوز): همایش آموزشی-فرهنگی تربیت و تعالی، ویژه بانوان شاغل در بانک مهر اقتصاد با حضور مدیر عامل بانک در مشهد برگزار شد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان رضوی، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – با حضور در مراسم پایانی این همایش ضمن […]

جامع خبر(جامع نیوز): همایش آموزشی-فرهنگی تربیت و تعالی، ویژه بانوان شاغل در بانک مهر اقتصاد با حضور مدیر عامل بانک در مشهد برگزار شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان رضوی، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – با حضور در مراسم پایانی این همایش ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های بانوان شاغل در بانک، اظهار کرد: خواهران همکار در بانک جزء بهترین نیروها به شمار می روند و عدم وجود پرونده تخلفاتی از خواهران، مهر تأییدی بر این ادعاست.

ایمانی به اقدامات سال‌های اخیر بانک مهر اقتصاد در راستای توجه به بانوان شاغل در بانک و حل مشکلات آن‌ها اشاره کرد و افزود: تصمیماتی اتخاذ شد تا ساز وکاری جدید و موثری برای رسیدگی بیشتر به مشکلات این همکاران ایجاد شود تا بر اساس آن مطابق قوانین و ضوابط راه کارهای مفید و موثر اجرایی گردد.

وی با تأکید بر اینکه نگرش مدیریت حاکم بر بانک نسبت به سرمایه انسانی بانک مثبت و ارزشمند است، گفت: این نگاه مثبت، توجه بیش از پیش به نیروی انسانی به عنوانی اصلی ترین سرمایه بانک را به دنبال داشت که نتیجه آن تحقق اهداف برنامه ریزی شده در بسیاری از نقاط قابل بهبود در حوزه سرمایه انسانی بود.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد از عملکرد مثبت و قابل قبول این بانک در سال ۱۳۹۷ در شاخص های مختلف خبر داد و ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد در سال گذشته افزایش ۱۱ هزار میلیارد تومانی در حوزه مصارف را تجربه کرد؛ در حوزه مطالبات نیز پانصد میلیارد تومان کاهش مطالبات نسبت به سال قبل و در زمینه فروش املاک مازاد نهصد میلیارد تومان فروش املاک داشتیم.

ایمانی با بیان اینکه در حوزه هایی مانند خدمات نوین بانکی نیز در حد بضاعت اقداماتی صورت گرفته است، تأکید کرد: این دستاوردها و اقدامات حاصل تلاش نیروهای انسانی خدوم بانک حاصل شده از اینرو مدیران ارشد مجموعه همواره خود را موظف به مرتفع نمودن خواسته ها و انتظارات منطقی همکاران می دانند.

ایمانی خاطرنشان کرد: در سال گذشته اقدامات و برنامه های مدونی در حوزه سرمایه انسانی صورت گرفت که می توان به اجرائی شدن طرح طبقه بندی مشاغل و تبدیل قراردادهای همکاران قراردادی و شرکتی اشاره کرد.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پایان از زحمات تمامی همکاران به ویژه بانوان شاغل در بانک طی سال های گذشته به خصوص سال ۹۷ تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این نشست ایوب تابانی – رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی – نیز با تقدیر از حضور مدیر عامل بانک، گزارشی از برنامه های اجرا شده و اقدامات صورت گرفته در این همایش ارائه کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از نفرات برتر مسابقات ورزشی خواهران شاغل در بانک با حضور مدیر عامل بانک مهر اقتصاد تجلیل به عمل آمد.