جامع خبر(جامع نیوز) : بانک اقتصادنوین با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان و کمک به بهبود شرایط اقتصادی خانوارها و فعالان اقتصادی، طرح تسهیلاتی «صبا» را ارائه کرده است. در طرح «صبا» تسهیلاتی متنوع در سه بسته متفاوت و براساس معدل موجودی مشتریان پیش‌بینی شده است. در بسته شماره یک طرح (صبا ۱ و ۲) […]

جامع خبر(جامع نیوز) : بانک اقتصادنوین با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان و کمک به بهبود شرایط اقتصادی خانوارها و فعالان اقتصادی، طرح تسهیلاتی «صبا» را ارائه کرده است.

در طرح «صبا» تسهیلاتی متنوع در سه بسته متفاوت و براساس معدل موجودی مشتریان پیش‌بینی شده است. در بسته شماره یک طرح (صبا ۱ و ۲) مشتریان حقیقی و حقوقی بانک اقتصادنوین، صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی می‌توانند تا دو برابر معدل موجودی سپرده خود و تا سقف ۲میلیارد ریال، با شرایط آسان تسهیلات دریافت کنند.

متقاضیان دریافت تسهیلات کمک‌ هزینه خرید خودرو، تعمیر مسکن، خرید ابزار کار، لوازم‌ یدکی و…، پزشکان و داروسازان، اصناف، کسبه و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی متصل به سپرده‌های بانک اقتصادنوین و اشخاصی که میزان نقدینگی مورد نیازشان بیش از میزان پس‌اندازشان است می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

بنابراین گزارش علاوه بر این، شرکت‌ها و موسسات برای پرداخت تسهیلات به کارمندان خود می‌توانند از شرایط طرح تسهیلاتی «صبا ۱ و ۲» استفاده کنند. در طرح «صبا ۱ و ۲»، براساس معدل موجودی سپرده‌های کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاری مشتریان در بازه‌های زمانی ۲تا ۴ماه، امکان پرداخت تسهیلات تا ۲۱۵ درصد معدل موجودی سپرده‌ها فراهم شده است