جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با هفته تأمین اجتماعی (۱۹ الی ۲۵ تیرماه ۱۳۹۸) و در راستای نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم‌رهبری، برنامه‌های اجرایی متعددی حول محور رونق تولید و راهبردهای این سازمان تنظیم شده و در طول این هفته به اجرا در می آید. به گزارش جامع خبراز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، […]

جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با هفته تأمین اجتماعی (۱۹ الی ۲۵ تیرماه ۱۳۹۸) و در راستای نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم‌رهبری، برنامه‌های اجرایی متعددی حول محور رونق تولید و راهبردهای این سازمان تنظیم شده و در طول این هفته به اجرا در می آید.

به گزارش جامع خبراز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بخشنامه گرامیداشت هفته تامین اجتماعی از سوی دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل این سازمان صادر و به تمامی واحدهای اجرایی این سازمان ابلاغ شد.
اقدامات گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی با رویکرد مشارکت بیشتر مردم و شرکای اجتماعی و با تأکید بر استفاده حداکثری از امکانات فضای مجازی در سراسر کشور اجرا خواهد شد .
افزایش آگاهی برنامه‌ریزان، تصمیم‌سازان، تصمیم‌گیران و ذینفعان سازمان از اهداف و عملکرد، جلب توجه عمومی به مسائل عمده سازمان باتوجه به شرایط و مقتضیات زمانی (تأمین اجتماعی الکترونیک، گسترش پوشش بیمه‌ای، کمیت و کیفیت خدمات سازمان و …) و تبیین نقش سازمان تأمین اجتماعی در دستیابی به عدالت اجتماعی و توسعه رفاه و تأمین اجتماعی با رویکرد شعار سال مبتنی بر «رونق تولید» از اهداف گرامیداشت هفته تامین اجتماعی در سراسر کشور اعلام شده است.
حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، افتتاح مراکز بیمه ای و درمانی، دیدار با مسئولان ارشد کشور، نشست مشترک با اعضای کانون‌های کارفرمایی، کارگری و بازنشستگی و نمایندگان شرکای اجتماعی، دیدار با خانواده معظم شهدای همکار، بازدید از واحدهای صنعتی و کارگاه ها و دیدار با بیمه‌شدگان و کارگران در راستای حمایت از رونق تولید و عیادت از بیماران بستری در مراکز درمانی ملکی از برنامه های گرامیداشت هفته تامین اجتماعی امسال است.
اعلام فراخوان جشنواره «رسانه و تأمین اجتماعی»،برگزاری نمایشگاه کتاب، عکس، پوستر و کاریکاتور، برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره دوسالانه عکس تأمین اجتماعی در یک نگاه، برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره عکس سلفی باعنوان «من و کارم» ، برگزاری مسابقات تولید فیلم کوتاه و عکس با موضوع خدمات ۱۸ گانه تامین اجتماعی ویژه بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان، برگزاری مسابقات ورزشی همگانی در سطح شهرها و روستاها و حضور فعال مدیران در رسانه های ملی و استانی برای تبیین برنامه ها از دیگر برنامه های سازمان تامین اجتماعی در فاصله زمانی ۱۹ لغایت ۲۵ تیر امسال است.