جامع خبر(جامع نیوز):پس از آن هدایایی از سوی فدراسیون دوومیدانی به یادبود تقدیم مدیر عامل آسان پرداخت شد که اهم آن نشان دهنده افتخارات دوومیدانی در ۴ سال اخیر و نقش حمایت های آسان پرداخت بود. به گزارش جامع خبر، در مراسمی با حضور دست‌اندر کاران فدراسیون دوومیدانی، شرکت آسان پرداخت، ورزشکاران، مربیان، تنی چند […]

جامع خبر(جامع نیوز):پس از آن هدایایی از سوی فدراسیون دوومیدانی به یادبود تقدیم مدیر عامل آسان پرداخت شد که اهم آن نشان دهنده افتخارات دوومیدانی در ۴ سال اخیر و نقش حمایت های آسان پرداخت بود.
به گزارش جامع خبر، در مراسمی با حضور دست‌اندر کاران فدراسیون دوومیدانی، شرکت آسان پرداخت، ورزشکاران، مربیان، تنی چند از روسای هیات های استانی، اهالی رسانه، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک تفاهم نامه ادامه همکاری فدراسیون دوومیدانی و آسان پرداخت برای یک سال دیگر تمدید شد.

این مراسم که با خوش‌آمدگویی مجید کیهانی آغاز و با سخنرانی محمدرضا داورزنی، حامد منصوری مدیرعامل شرکت آسان پرداخت و کیکاووس سعیدی همراه شد.

پس از این صحبت ها در مراسمی رسمی تفاهم نامه ادامه همکاری فدراسیون دوومیدانی و آسان پرداخت با امضا مجید کیهانی و حامد منصوری منعقد شد.

پس از آن هدایایی از سوی فدراسیون دوومیدانی به یادبود تقدیم مدیر عامل آسان پرداخت شد که اهم آن نشان دهنده افتخارات دوومیدانی در ۴ سال اخیر و نقش حمایت های آسان پرداخت بود.

در ادامه نیز حامد منصوری با اهدای هدایایی یادبود از مقام محترم معاونت وزارت، سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون دوومیدانی به پاس تعامل مثبت طرفین تقدیر کرد.