جامع خبر(جامع نیوز):با توجه به پیشرفت فنّاوری و متصل و یکپارچه شدن بسیاری از لوازم‌خانگی، ال‌جی که از یکی از برندهای پیشرو و مطرح در صنعت لوازم‌خانگی هوشمند است با همکاری شرکت LUMI و به‌کارگیری فناوری اینترنت اشیا (IoT) قصد دارند در نمایشگاه IFA 2019 تصویر هیجان‌انگیزی از آینده را ترسیم کنند. شرکت‌ ال‌جی الکترونیکس […]

جامع خبر(جامع نیوز):با توجه به پیشرفت فنّاوری و متصل و یکپارچه شدن بسیاری از لوازم‌خانگی، ال‌جی که از یکی از برندهای پیشرو و مطرح در صنعت لوازم‌خانگی هوشمند است با همکاری شرکت LUMI و به‌کارگیری فناوری اینترنت اشیا (IoT) قصد دارند در نمایشگاه IFA 2019 تصویر هیجان‌انگیزی از آینده را ترسیم کنند.
شرکت‌ ال‌جی الکترونیکس ارائه‌کنندۀ لوازم‌خانگی هوشمند و شرکت فناوری LUMI که ارائه‌دهندۀ فناوری اینترنت اشیا (Internet of Things (IoT)) است، تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند تا با همکاری هم اکوسیستمی را توسعه دهند که از مدیریت ابتدایی و عادی لوازم‌خانگی فراتر رفته و بتوانند راه‌حل و محصول مبتنی بر اینترنت اشیا (IoT) کامل‌تری را ارائه کنند. هدف از این مشارکت گسترش فناوری نوآورانه در لوازم‌خانگی هوشمند با استفاده از هوش مصنوعی (AI) و حسگرهای پیشرفته‌ای است که می‌توانند تغییراتی مانند سطح رطوبت، دما و حرکت درها در محیط داخلی و درون خانه را ردیابی کنند.
محصولات ال‌جی که در آن‌ها از فناوری حسگر پیشرفته Aqara که محصول LUMI است استفاده‌شده می‌توانند صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی داشته باشند و در عین حال راحتی، امنیت و آسایش را در خانه افزایش می‌دهند. باوجود حسگر Aqara و تعیین دمای موردنظر، کولرهای ال‌جی به‌طور خودکار عمل کرده و دمای خانه را به میزان تعیین‌شده می‌رسانند. وقتی‌که حسگر Aqara که به کولر متصل است بر روی پنجره نصب شود، اگر کولر روشن و هم‌زمان پنجره نیز باز باشد این موضوع توسط یک پیام اخطار برای کاربر فرستاده می‌شود.
نتیجۀ همکاری شرکت‌های ال‌جی و LUMI و تأثیرات آن در زندگی واقعی، ماه آینده در نمایشگاه IFA 2019 در برلین به نمایش گذاشته خواهد شد. در غرفۀ ال‌جی در این نمایشگاه این‌که چگونه یک دستگاه رطوبت‌گیر هوای ال‌جی با به‌کارگیری فنّاوری LUMI به‌طور خودکار میزان رطوبت را تنظیم می‌کند و درنتیجۀ آن لباس‌ها را در بهینه‌ترین وضعیت خود نگه می‌دارد، نشان داده خواهد شد. یکی دیگر از مواردی که در این نمایشگاه در معرض نمایش گذاشته خواهد شد بلندگوی هوشمند WK7 ال‌جی است، این بلندگو به لامپ ال ای دیAqara متصل شده و با شنیدن عبارت «حالت سینما» (Cinema Mode) نور اتاق را تغییر می‌دهد.
ریو هیجونگ (Ryu Hyejung) مدیر اجرایی شرکت لوازم‌خانگی هوشمند و محصولات تهویه هوای ال‌جی می‌گوید: «خیلی هیجان‌زده هستیم که مشارکت خود را با LUMI آغاز کرده و آخرین دستاوردهای خود درزمینۀ خانۀ هوشمند را در نمایشگاه IFA 2019 به بازدیدکنندگان عرضه خواهیم کرد. به‌واسطۀ این همکاری و مشارکت استراتژیک ال‌جی می‌تواند اکوسیستم خانگی هوشمند و متصل خود را تکمیل کند، طوری که برای مصرف‌کنندگان مهم باشد و به آن اهمیت بدهند، ما محصولات و راه‌حل‌های هوشمند خود را در جهت رسیدن به ساختمان‌های هوشمند و همچنین شهرهای هوشمند توسعه‌خواهیم داد.»