جامع خبر(جامع نیوز):طی مراسمی عملیات اجرایی احداث سی و سومین مدرسه “مهرنوین” در روستای طالب بیگی شهرستان سروستان استان فارس آغاز شد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک اقتصادنوین و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد؛ رسول خردمند، سرپرست […]

جامع خبر(جامع نیوز):طی مراسمی عملیات اجرایی احداث سی و سومین مدرسه “مهرنوین” در روستای طالب بیگی شهرستان سروستان استان فارس آغاز شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک اقتصادنوین و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد؛ رسول خردمند، سرپرست شعب منطقه جنوب این بانک با اشاره به افتخارات و اقدامات بانک اقتصادنوین در آبادانی ایران و خدمت گزاری به مردم مناطق کمتر برخوردار گفت: بانک اقتصادنوین علاوه بر ایفای رسالت اقتصادی اش، نگاه ویژه ای به مسئولیت‌های اجتماعی به ویژه در حوزه مدرسه سازی دارد و تاکنون اقدامات قابل توجهی در ساخت مدارس و توسعه فضاهای آموزشی در مناطق مختلف ایران انجام داده است.

خردمند با ابراز امیدواری از آبادانی و برخورداری هر چه زودتر این مناطق گفت: در سال‌های اخیر شاهد بروز استعدادهای خوبی در این مناطق بوده‌ایم و بانک اقتصادنوین خرسند است که توانسته قدم کوچکی در شکوفایی این استعدادها در مناطق محروم بردارد.

در این مراسم کاظم خادمی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان سروستان نیز با قدردانی از اقدامات بانک اقتصادنوین در انجام کار خیر مدرسه سازی در کشور گفت: نگاه به سوابق مدرسه سازی بانک اقتصادنوین نشان از اهتمام ویژه و مثال زدنی این بانک در این امر خیر دارد و مطمئنا اقدامات این بانک در اذهان مردم این مناطق باقی خواهد ماند.

در ادامه این مراسم، سینایی، نماینده سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس، ضمن قدردانی از مسئولان بانک اقتصادنوین، بر اهمیت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی توسط سازمان‌ها و بنگاه‌های مالی تاکید کرد و افزود: یکی از راه‌های توسعه و آبادانی کشور، مدرسه سازی در مناطق محروم است که خوشبختانه در سالیان اخیر شاهد اقدامات قابل تقدیری از سوی بنگاه‌های اقتصادی در این زمینه بوده‌ایم.

گفتنی است مدرسه شش کلاسه “مهرنوین” روستای طالب بیگی شهرستان سروستان استان فارس با مشارکت بانک اقتصادنوین و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و با زیربنای ۵۸۰ متر فضای آموزشی احداث می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ آماده بهره‌برداری خواهد شد.