جامع خبر(جامع نیوز):دستاوردهای موفقیت¬آمیز ال‌جی تحسین بزرگ‌ترین نشریه¬های لوازم الکترونیکی مصرفی را برانگیخت بار دیگر ال‌جی الکترونیکس به دلیل کیفیت و ویژگی¬های فوق¬العادۀ محصولات صوتی تصویری خود که مبتنی بر جدیدترین فناوری¬های روز و هوش مصنوعی است، از سوی بزرگ‌ترین و معتبرترین نشریۀ مربوط به لوازم الکترونیکی مصرفی یعنی انجمن متخصصان صدا و تصویر (EISA) […]

جامع خبر(جامع نیوز):دستاوردهای موفقیت¬آمیز ال‌جی تحسین بزرگ‌ترین نشریه¬های لوازم الکترونیکی مصرفی را برانگیخت

بار دیگر ال‌جی الکترونیکس به دلیل کیفیت و ویژگی¬های فوق¬العادۀ محصولات صوتی تصویری خود که مبتنی بر جدیدترین فناوری¬های روز و هوش مصنوعی است، از سوی بزرگ‌ترین و معتبرترین نشریۀ مربوط به لوازم الکترونیکی مصرفی یعنی انجمن متخصصان صدا و تصویر (EISA) تحسین شد. این نشریه توسط ۵۵ انتشارات در ۲۹ کشور جهان ارائه می-شود. در مراسم امسال EISA Awards چهار محصول ال‌جی یعنی تلویزیون OLED (مدل OLED65E9)، تلویزیون NanoCell ال‌جی (مدل ۶۵SM9000) سیستم صوتی ساندبار (مدل SL8YG) و XBOOM Go (مدل PK7)، به خاطر عملکرد برجسته، طراحی خلاقانه و ارزش خرید بالا، به‌عنوان محصولات برتر انتخاب شدند.

تلویزیون OLED ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی ThinQ به‌عنوان بهترین تلویزیون OLED رده بالا سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ از سوی EISA انتخاب شد. این هشتمین سال پیاپی است که تلویزیون¬های OLED ال‌جی در رتبۀ نخست این دسته‌بندی قرار می¬گیرند. طراحی منحصربه‌فرد این محصول در اوایل سال جاری برندۀ جایزۀ طلایی (Gold Award) در iF Design Award شد، این تلویزیون ۶۵ اینچی از سری E تلویزیون¬های ال‌جی بوده که نسل دوم پردازنده‌های هوشمند α (Alpha) 9 Gen 2 در آن‌ها به‌کاررفته است. باوجوداین تراشۀ پیشرفته و به کار گرفتن هوش مصنوعی کیفیت تصویر و صدا در این محصول تا حد زیادی افزایش پیداکرده است، تصاویر این تلویزیون بر پایۀ کنتراست بی‌نهایت و رنگ‌بندی دقیق ایجاد می¬شوند؛ چیزی که فناوری OLED تلویزیون¬های ال‌جی به آن معروف است. داوران EISA طراحی بی¬نظیر تلویزیون OLED 65E9 را ستایش کردند؛ استفاده از شیشه¬ای شفاف در این محصول، چنین تصوری را در بیننده ایجاد می¬کند که گویی صفحه‌نمایش در هوا شناور است و چنین طراحی باعث می¬شود که این تلویزیون در هر فضایی قرار بگیرد ترکیب بصری جذابی را ایجاد کند.
تلویزیون NanoCell ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی ThinQ به دلیل عملکرد صوتی و تصویری بی¬نظیر و فناوری نمایشگر NanoCell باقابلیت نوردهی منطقه‌ای (FALD) و پردازنده α۷ Gen 2 که در این تلویزیون به کار گرفته‌شده، بالاترین رتبه در لیست لوازم‌خانگی هوشمند نشریۀ EISA در سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ را کسب کرده است. داوران EISA تحت تأثیر تجربه کاربری بهبود پیداکرده و راحتی در استفاده به لطف پلتفرم هوش مصنوعی ال‌جی AI ThinQ و سازگاری و تلفیق آن‌ها با دستیار صوتی گوگل و الکسای آمازون قرار گرفتند.
سیستم صوتی ساندبار ال‌جی و اسپیکر قابل‌حمل XBOOM Go ال‌جی به دلیل کیفیت صدای استثنائی که در اثر همکاری ال‌جی با مریدین به‌دست‌آمده است، در دسته¬بندی سیستم¬های صوتی و اسپیکرهای قابل‌حمل نشریۀ EISA در سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ به مقام نخست دست پیدا کردند. مریدین شرکت انگلیسی شناخته‌شده و تأمین‌کنندۀ سیستم¬های صوتی باکیفیت بالا است.

برایان کوان (Brian Kwon)، رئیس شرکت ارتباطات موبایلی و محصولات صوتی تصویری ال‌جی می¬گوید: «باعث افتخار است که محصولات صوتی و تصویری پیشرفته و نوآورانۀ ما توسط سازمان محترم و معتبری مانند EISA تأیید شده و به چنین مقامی دست پیداکرده‌اند. ما قطعاً به سرمایه¬گذاری و پیشرفت در استفاده از فناوری¬های جدید در محصولات خود ادامه می¬دهیم تا بتوانیم محصولات هوشمندی را به مصرف‌کنندگان ارائه دهیم که زندگی بهتری را برای آن‌ها فراهم کنند.»