جامع خبر(جامع نیوز): بانک مهر اقتصاد در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی از نشر دو عنوان کتاب حمایت بعمل آورد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، این بانک با هدف کمک به جامعه دانشگاهی کشور از انتشار و چاپ کتبِ “سازمان های اخلاقی […]

جامع خبر(جامع نیوز): بانک مهر اقتصاد در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی از نشر دو عنوان کتاب حمایت بعمل آورد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، این بانک با هدف کمک به جامعه دانشگاهی کشور از انتشار و چاپ کتبِ “سازمان های اخلاقی در کسب و کار” نوشته احد فرامرز قراملکی از اساتید دانشگاه تهران، و “مقدمه ای بر سواد مالی” نوشته عادل پیغامی و امین مرادی باصیری از اساتید و دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) حمایت کرد.
سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک مهر اقتصاد – در این رابطه، گفت: تجارت و اقتصاد در جوامع امروز در سطوح ملی و بین المللی دو قدرت عمده پیش برنده محسوب می شوند که در ترکیب با فناوری های نو به طور فزاینده حوزه های مختلف زندگی اجتماعی و فرهنگی را تحت تاثیر گسترده قرار داده است.
وی با بیان اینکه تجارت و اقتصاد باید از درون و بیرون هدایت شوند، افزود: رعایت اخلاق حرفه ای یک مزیت رقابتی در راستای دستیابی به سود بیشتر محسوب می شود و در عباراتی چون مسئولیت پذیری، حفظ اسرار تجاری، پایبندی به تعهدات، پیش بینی پذیری، رشد پایدار، مشتری مداری، رقابت، مسئولیت اجتماعی، محیط زیست و منافع ملی متجلی شده است.
ایمانی ابراز داشت: در کتب ارزشمند “سازمان های اخلاقی در کسب و کار” و “مقدمه ای بر سواد مالی” مسائل مهمی در رابطه با اهمیت اخلاق و دانشِ تخصصی در فعالیت های حرفه ای بنگاه های اقتصادی وجود دارد که امیدواریم با مطالعه و مشارکت همگانی شاهد رشد و اعتلای روزافزون کشور عزیزمان باشیم.