جامع خبر(جامع نیوز):سیستم شناسایی و تشخیص مشترکین فعال اینترنت پرسرعت در استان تهران، به‌منظور ارائه طرح سرینو توسط مخابرات منطقه تهران انجام می گیرد. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی مخابرات منطقه تهران، طرح سرینو با هدف ارائه سرویس بهتر برای مشترکین فعال اینترنت پرسرعت در نظر گرفته ‌شده است و شناسایی مشترکین فعال و اختصاص […]

جامع خبر(جامع نیوز):سیستم شناسایی و تشخیص مشترکین فعال اینترنت پرسرعت در استان تهران، به‌منظور ارائه طرح سرینو توسط مخابرات منطقه تهران انجام می گیرد.

به گزارش جامع خبرازروابط عمومی مخابرات منطقه تهران، طرح سرینو با هدف ارائه سرویس بهتر برای مشترکین فعال اینترنت پرسرعت در نظر گرفته ‌شده است و شناسایی مشترکین فعال و اختصاص این طرح توسط مخابرات منطقه تهران انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش با استفاده از طرح سرینو ۲ میلیون کاربر فعال سرویس‌های اینترنت مخابرات، به‌صورت رایگان از امکانات VDSL یا فیبر نوری شرکت مخابرات ایران (تانوما) با حداقل سرعت ۴۰ مگابیت بر ثانیه بهره‌مند ‌می‌شوند.

گفتی است با توجه به شناسایی خودکار مشترکین فعال به‌منظور ارائه سرینو، از تمام مشترکین اینترنت مخابرات ایران تقاضا می‌شود به‌منظور تسهیل در خدمت‌رسانی، از تماس با سامانه‌های پاسخگویی و پشتیبانی مخابرات شامل ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ و یا مراجعه به مراکز امور مشترکین در مورد طرح سرینو خودداری فرمایند.