جامع خبر(جامع نیوز):شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از گلکسی Book S خود رونمایی کرد. محصول جدید نوعی کامپیوتر همراه برای کاربران پرکار است که در عین حال مشکلات سنگینی و اندازه بزرگ لپ‎تاپ‎های سنتی را هم برطرف کرده است. گلکسی Book S برای نوآوران، سخت‎کوشان و همه کسانی طراحی شده است که برای پیشرفت و انجام […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از گلکسی Book S خود رونمایی کرد. محصول جدید نوعی کامپیوتر همراه برای کاربران پرکار است که در عین حال مشکلات سنگینی و اندازه بزرگ لپ‎تاپ‎های سنتی را هم برطرف کرده است. گلکسی Book S برای نوآوران، سخت‎کوشان و همه کسانی طراحی شده است که برای پیشرفت و انجام کارها به روشی متمایز، همیشه تلاش می‏کنند.
گلکسی Book S با ترکیب قابل حمل بودن واتصال دایمی در گوشی‎های همراه با قدرت و بهره‎وری بالای کامپیوترهای خانگی، عصری نوین را در کامپیوترهای همراه آغاز می‎کند. گلکسی Book S محصول همکاری سامسونگ با برترین برندهای حوزه فناوری است و موقعیت این شرکت را به عنوان برندی پیشرو در حوزه محصولات همراه تثبیت کرده و پلتفرمی کاری از بهترین تجهیزات و خدمات موجود توسط نام‎هایی مانند مایکروسافت و کوالکام را در اختیار کاربران قرار می‎دهد. این محصول جدید امکان اتصال Gigabit LTE، طراحی فوق العاده، قدرت ویندوز ۱۰ و پلتفرم محاسباتی پیشرفته Snapdragon 8cx شرکت کوالکام را با هم ترکیب می‎کند. با استفاده از گلکسی Book S کاربران می‎توانند آزادی کار با نوعی جدید از دستگاه‎های همراه را تجربه کنند که به شما امکان می‎دهد در هر جایی و در هر زمانی، بدون نیاز به میز کار یا صندلی خودتان، کارها را پیش ببرید.
دی‎جی کو مدیرعامل سامسونگ موبایل می‎گوید «ما در سامسونگ معتقدیم که نوآوری واقعی تنها از طریق رویکردی باز و همکاری با شرکایی امکان‎پذیر است که انگیزه لازم برای شکستن موانع و ایجاد تجربه‎ای نوین در حوزه کامپیوتر را داشته باشند. گلکسی Book S بهترین قابلیت‎های محصولات سامسونگ را با برترین راهکارهای شرکت مایکروسافت و کوالکام ترکیب کرده و بهترین تجربه بهره‎وری در دستگاه‎های همراه امروزی را در اختیار کاربر قرار می‎دهد».

تجربه‎ای انعطاف‎پذیر و همیشه متصل
گلکسی Book S همواره روشن و همیشه متصل است و به این ترتیب نوع استفاده شما از کامپیوتر را تغییر داده و عصر جدید کار با دستگاه‎های همراه را آغاز می‎کند. اتصال فوق سریع Gigabit LTE در واقع نوعی اتصال دایمی به فضای ابری است که امکان دسترسی پرسرعت شما را به برنامه‎ها و محتواها، بدون اتکا به اتصال وای‎فای فراهم می‎کند. دیگر زمان بوت شدن دستگاه به تاریخ پیوسته و گلکسی Book S بلافاصله بعد از فشردن دکمه کاملا آماده کار است. دقیقا مانند یک گوشی همراه، هر کاری را تنها با لمس با انگشتان‎تان انجام دهید.

محصولی ماندگار و کارآمد
طراحی گلکسی Book S بر اساس طراحی مدل گلکسی Book 2 انجام شد اما بصورت هدفمند به شکلی تغییر داده شد که یک تجربه قوی از کامپیوتر در یک بدنه کوچک و قابل حمل در اختیار کاربر قرار گیرد. طراحی منحصربفرد لبه‌های منحنی این محصول که هنگام باز و بسته شدن جابجا می‎شوند باعث می‏شود تا شما بتوانید از قابلیت‎های همیشه آماده این دستگاه فوق باریک به بهترین شکل استفاده کنید. گلکسی Book S با وزن تنها ۰.۹۶ کیلوگرمی خود براحتی در هر جایی که لازم داشته باشید همراه شما خواهد بود بدون آنکه سختی‎های حمل یک لپ‎تاپ معمولی را داشته باشد.
بدنه این محصول در بالا و پایین از جنس آلومینیوم آنودی بسیار باکیفیت ساخته شده و همین روند آنودی کردن روکش‎های بالا و پایین گلکسی Book S باعث می‎شود در برابر خطراتی که لپ‎تاپ‎های معمولی را تهدید می‏کند، بسیار مقاوم شود. نمایشگر ۱۳.۳ اینچی گلکسی Book S قابلیت مولتی‎تاچ ۱۰ نقطه‌ای دارد که امکان اسکرول، زوم و کنترل دستگاه را تنها از طریق لمس با یک انگشت به شما می‎دهد.

تجربه یک قدرت جدید
گلکسی Book S برای کسانی طراحی شده است که همیشه در حرکت هستند و در عین حال خواهان تجربه‎ای از نوع گلکسی روی همه دستگاه‎های خود هستند تا قدرت انجام کارها را افزایش دهد بدون اینکه دسترسی کاربر را محدودتر کند. در این محصول از پلتفرم محاسباتی Snapdragon 8cx استفاده شده است که اولین پلتفرم ۷ نانومتری کامپیوتری برای دستگاه‎های همراه است که توسط شرکت کوالکام طراحی شده است. Snapdragon 8cx قدرت محاسباتی گلکسی Book S را در مقایسه با گلکسی Book 2 در زمینه عملکرد CPU تا ۴۰ درصد، در عملکرد گرافیک تا ۸۰ درصد افزایش داده و پهنای باند حافظه را هم بیشتر می‎کند. طراحی اسنپدراگون ۸cx به شکلی است که نیاز کمتری به فن دارد و این یعنی هرچقدر هم که سخت با دستگاه‎تان کار کنید، لپ‎تاپ خنک خواهد ماند.
استیو مولنکوف، مدیرعامل شرکت کوالکام گفت «چیپست Snapdragon 8cx عصری جدید از دستگاه‎های همیشه روشن و همیشه متصل را ممکن کرده است که کار، بازی و مولتی‎تسکینگ را سریع‎تر انجام داده و می‏توانید در هر جایی و هر زمانی به راحتی با آنها کار کنید. ما نمی‎خواستیم برای بالا بردن عمر باتری از قدرت دستگاه کم کنیم و به همین دلیل هردوی آنها را با هم ترکیب کرده و دستگاهی را خلق کردیم که بهترین توانمندی‌های یک کامپیوتر را در کنار قابلیت حمل و اتصال گوشی‎های هوشمند به شما عرضه می‏کند».
باتری گلکسی Book S با یک بار شارژ کامل می‎تواند تا ۲۳ ساعت پخش مداوم ویدیو را پشتیبانی کند و این یعنی دیگر نیازی به اتصال دایم به پریز برق ندارید. برای افزایش بهره‎وری دستگاه، گلکسی Book S بر اساس نوع کاری که با آن انجام می‎دهید، عملکرد دستگاه را بهینه‎سازی می‎کند و به این ترتیب باتری کمتری مصرف کرده و زمان بیشتری برای کار، بازی یا استریم و خلق محتوا در اختیار خواهید داشت. گلکسی Book S همچنین تا حداکثر از ۱ ترابایت حافظه جانبی پشتیبانی کرده و این یعنی دیگر نگران تمام شدن فضای حافظه‎تان نخواهید بود.
این محصول همچنین مجهز به بلندگوهای استریو از برند AKG است در حالیکه صدای آنها با فناوری Dolby Atmos بهینه شده و تجربه صدای کاملا فراگیر را با حالت‎های متفاوت برای فیلم، موسیقی، بازی و غیره در اختیارتان قرار می‎دهد.

پشتیبانی از برترین خدمات
با استفاده از پلتفرم ویندوز ۱۰ مایکروسافت می‏توانید تجربه نسل آینده قدرت در یک کامپیوتر همراه را داشته باشید. برنامه Your Phone شرکت مایکروسافت امکان اتصال راحت میان گلکسی Book S و گوشی گلکسی Note 10 را فراهم می‎کند تا شما بتوانید جدیدترین عکس‌ها، اپلیکیشن‎ها و نوتیفیکیشن‎ها را فورا دریافت کرده و حتی با استفاده از هردو دستگاه به تماس یا پیام دریافتی پاسخ بدهید. گلکسی Book S مجهز به حافظه ابری OneDrive مایکروسافت است که علاوه بر حفاظت از داده‏ها بصورت مرتب از آنها نسخه پشتیبان گرفته و از روی همه دستگاه‎های شما هم قابل دسترس است.
با استفاده از گلکسی Book S، دستگاه شما امن‎تر و حفاظت‏ شده‎تر می‎شود. اتصال Gigabit LTE در این محصول به شما امکان می‎دهد از وصل شدن به شبکه‎های عمومی و غیرقابل اعتماد اجتناب کرده و در عین حال از به خطر افتادن اطلاعات شخصی‎تان در زمان وصل شدن به اینترنت جلوگیری کنید. برنامه Hello ویندوز هم امکان ورود به دستگاه تنها از طریق اثر انگشت را فراهم کرده و به این ترتیب روش دسترسی‎تان کاملا راحت و شخصی می‎شود.

عرضه
گلکسی Book S در دو رنگ طلایی و خاکستری در ماه پاییز و در تعدادی از بازارها عرضه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر به news.samsung.com/galaxy، www.samsungmobilepress.com یا www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-book-s. مراجعه کنید.

مشخصات گلکسی Book S
گلکسی Book S
Windows 10 Home/Pro
*بسته به منطقه و اپراتور ممکن است دسترسی متغیر باشد سیستم عامل
۱۳.۳ اینچ FHD TFT (16:9)
لمسی: صفحه مولتی‎تاچ ۱۰ نقطه‌ای نمایشگر
۳۰۵.۲ x 203.2 x 6.2-11.8 mm, 0.96 kg
*دقت اعداد ممکن است بسته به نوع اندازه‏گیری متفاوت باشد. بدنه
Qualcomm® Snapdragon™ ۸cx Compute Platform
۷nm 64-bit Octa-core processor (Max. 2.84 GHz + 1.8GHz) AP
۸GB RAM (LPDDR4X), 256/512GB
+ MicroSD slot (up to 1TB)
*بسته به بازار و اپراتور ممکن است متغیر باشد
*به دلیل استفاده سیستم عامل و نرم افزارهای اجرایی دستگاه، حافظه در دسترس کاربر از مجموع حافظه کمتر است. بسته به اپراتور و بروزرسانی نرم افزارها، حافظه در دسترس کاربر ممکن است متفاوت باشد.
*کارت MicroSD بصورت مجزا فروخته می‏شود. حافظه
۷۲۰p HD دوربین
۴۲Wh (Typical)
پخش ویدیو تا ۲۳ ساعت
*بر اساس نتایج آزمایش در آزمایشگاه‎های داخلی زمان اجرای ویدیو توسط خود سامسونگ. نتایج آزمایش مقدار تخمینی نمونه‎های باتری از نسخه‎های پیش عرضه و تحت شرایط پیش فرض (حجم صدا و روشنایی) بدون اتصال به وای‎فای یا شبکه موبایل بوده است. عمر باتری بسته به تنظیمات، استفاده و دیگر عوامل بسیار متغیر است.
*شارژ سیمی مطابق با PD2.0, AFC و QC2.0
*بسته به اپراتور و بازار ممکن است متفاوت باشد. باتری
LTE Cat.18
Nano SIM
*بسته به بازار و اپراتور ممکن است متفاوت باشد. شبکه
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2.4/5GHz), VHT80 MU-MIMO
*بسته به بازار و اپراتور ممکن است متفاوت باشد.
Bluetooth® v 5.0, USB Type-C, Location (GPS, Galileo*, Glonass, BeiDou*)
*ممکن است پوشش Galileo و BeiDou محدود باشد. اتصال
اثر انگشت، سنسور فضا، سنسور نور (روشن و خاموش بک‎لایت صفحه کلید) سنسورها
ورود با استفاده از اثر انگشت با Windows Hello تایید هویت
اسپیکر استریو: توسط برند AKG
صدای فراگیر با فناوری Dolby Atmos (دارای حالت‎های دینامیک، فیلم، موسیقی، بازی، صدای واضح و تنظیمات شخصی) صدا