جامع خبر(جامع نیوز):فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گفت: طبق فرموده امام راحل خدمت به بندگان خدا خدمت به خداست بنابراین کار و خدمت در بیمارستان میلاد ارزشمند است. سردار احمد اخوان مهدوی فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه به همراه جمعی از مدیران بیمارستان های این نیرو از بیمارستان میلاد بازدید و با مدیران […]

جامع خبر(جامع نیوز):فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گفت: طبق فرموده امام راحل خدمت به بندگان خدا خدمت به خداست بنابراین کار و خدمت در بیمارستان میلاد ارزشمند است.

سردار احمد اخوان مهدوی فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه به همراه جمعی از مدیران بیمارستان های این نیرو از بیمارستان میلاد بازدید و با مدیران این بیمارستان گفت وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش جامع خبراز مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد، دکتر محمود رضا فیاض مدیرعامل بیمارستان میلاد با خوشامد گویی به سردار اخوان مهدوی و مدیران درمانی سپاه گفت: بیمارستان میلاد در بحث های کشوری و ملی در خدمت تمامی همکاران و عزیزان می باشد زیرا انتقال تجربه های بیمارستان ها به یکدیگر بسیار حائز اهمیت می باشد.

دکتر فیاض بیمارستان میلاد را بیمارستانی مستقل وخود گردان معرفی کرد وگفت: مالکیت این بیمارستان متعلق به سازمان تامین اجتماعی می باشد.

وی خودگردان بودن بیمارستان میلاد را از جمله دلاایل موفق بودن این بیمارستان ذکر کرد و اظهار داشت: تعرفه این بیمارستان عمومی غیر دولتی می باشد.

در ادامه فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گفت: طبق فرموده امام راحل خدمت به بندگان خدا خدمت به خداست بنابراین کار و خدمت در بیمارستان میلاد ارزشمند است.

سردار اخوان مهدوی بیمارستان میلاد را از بیمارستان های بسیار خوب کشور دانست و خاطر نشان کرد: بیشتر مراجعان به این بیمارستان از افراد نیازمند و کارگران هستند.

وی علت انتخاب بیمارستان میلاد برای بازدید مدیران درمانی نیروی زمینی سپاه را پیشرفتهای خوب این بیمارستان در حوزه مدیریتی و پزشکی دانست و اظهار داشت: هدف ما پیشرفت و توسعه مراکز درمانی سپاه است و معتقدیم حضورمان در بیمارستان میلاد نتیجه بخش خواهد بود

سردار اخوان مهدوی با بیان این که بزرگترین و مجهزترین بیمارستان سیار منطقه در اختیار نیروی زمینی سپاه می باشد، گفت: بیمارستان میلاد هم می تواند در این حوزه فعال باشد تا در مواقع بحران به مردم خدمت کند.

در ادامه مدیر عامل بیمارستان میلاد و جمعی از معاونان و مدیران این بیمارستان به سوالات مدیران درمان نیروی زمینی سپاه پاسخ داده و از برخی بخش های بیمارستان بازدید کردند