جامع خبر(جامع نیوز):جامعه هتلداران ایران از علی‌اصغر مونسان به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حمایت کرد. به گزارش جامع خبر ، دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات جامعه هتلداران ایران با اعلام خبر حمایت جامعه هتلداران ایران از علی‌اصغر مونسان به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و […]

جامع خبر(جامع نیوز):جامعه هتلداران ایران از علی‌اصغر مونسان به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حمایت کرد.
به گزارش جامع خبر ، دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات جامعه هتلداران ایران با اعلام خبر حمایت جامعه هتلداران ایران از علی‌اصغر مونسان به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بیانیه این تشکل را ارائه داد.
متن بیانیه جامعه هتلداران ایران به شرح زیر است:

نمایندگان محترم مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی

احتراما؛ ضمن سپاس فراوان از حمایت همه جانبه و غیرتمندانه شما عزیزان از ارتقای جایگاه تشکیلاتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارتخانه، که نشان از نگاه استراتژیک و واقع بینانه قوه مقننه به صنعت گردشگری به عنوان یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه در کشور دارد، امیدواریم در ادامه نیز شاهد استمرار اقدامات زیربنایی و اصولی در جهت رشد و توسعه بیش از پیش این صنعت باشیم.

بر این اساس، جامعه هتلداران ایران به نمایندگی از سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران تاسیسات اقامتی کشور، اعتقاد دارد در شرایط کنونی “علی‌اصغر مونسان” بهترین گزینه برای انتخاب به عنوان نخستین وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

انتظار داریم با تدوین و تصویب ساختار، اساسنامه و قوانین و مقررات مناسب و پایه‌ای با حضور و همراهی تشکل‌های گردشگری کشور، روند توسعه این صنعت، پرشتاب‌تر از گذشته ادامه یابد