به گزارش جامع خبر(جامع نیوز)ازروابط عمومی؛ به دنبال انعقاد قرارداد شرکت بیمه رازی وشرکت آسان پرداخت (آپ) امکان خرید بیمه نامه های مختلف شرکت رازی از طریق اپلیکیشن آپ مهیا گردید. اپلیکیشن آپ که با هدف تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک به وجود آمده است، امروز با همکاری شرکتهای بزرگ خدماتی ، بانکها ، بیمه ها […]

به گزارش جامع خبر(جامع نیوز)ازروابط عمومی؛ به دنبال انعقاد قرارداد شرکت بیمه رازی وشرکت آسان پرداخت (آپ) امکان خرید بیمه نامه های مختلف شرکت رازی از طریق اپلیکیشن آپ مهیا گردید. اپلیکیشن آپ که با هدف تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک به وجود آمده است، امروز با همکاری شرکتهای بزرگ خدماتی ، بانکها ، بیمه ها و غیره به عنوان یک تسهیل گر بزرگ خدمات الکترونیک شناخته می شود . بیمه رازی نیز به دلیل دارا بودن زیر ساختهای فناوری اطلاعات در جهت ارائه خدمات سریع و مطلوب به مشتریان، قراردادی را با شرکت آسان پرداخت امضاء کرده است.

نرم افزار آپ به راحتی قابل نصب بر روی گوشی های تلفن همراه هوشمند می باشد و بیمه گذاران می توانند با ورود به درگاه آسان بیمۀ اپلیکیشن آپ در هر ساعت از شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل انواع بیمه‌نامه شرکت رازی را خریداری نمایند.