جامع خبر(جامع نیوز): در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که با حضور روابط عمومی سازمان‌ها و موسسات مختلف برگزار گردید روابط عمومی بانک توسعه تعاون موفق به کسب ۹رتبه برتر در بخش‌های مختلف گردید. به گزارش جامع خبر: گفتنی است در این جشنواره که به همت موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار می‌گردد روابط عمومی […]

جامع خبر(جامع نیوز): در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که با حضور روابط عمومی سازمان‌ها و موسسات مختلف برگزار گردید روابط عمومی بانک توسعه تعاون موفق به کسب ۹رتبه برتر در بخش‌های مختلف گردید.

به گزارش جامع خبر: گفتنی است در این جشنواره که به همت موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار می‌گردد روابط عمومی بانک توسعه تعاون موفق گردید در بخش‌های تبلیغات مکتوب، سرمقاله و برنامه‌های کاربردی و پیام‌رسان‌های موبایلی رتبه اول را کسب نماید و در بخش مستندسازی رتبه دوم و در بخش‌های عکس، صفحه‌آرایی، مقاله و تحلیل محتوا رتبه سوم را از آن خود کرد.

شایان‌ذکر است این جشنواره در دو بخش رقابتی و تیم آموزشی برگزار گردید که بخش رقابتی نیز در دو سطح ملی و استانی است و بخش آموزشی شامل یک همایش و ۳کارگاه آموزشی می‌باشد.

گفتنی است از بین ۱۰۰آثار برتر ارسالی به این همایش بانک توسعه تعاون موفق به کسب این رتبه‌های برتر گردید.