جامع خبر(جامع نیوز): نسخه جدید اپلیکیشن موبایلت با تغییرات جدید و افزوده شدن قابلیت‌هایی مفید، عرضه و در اختیار کاربران قرار گرفت. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک سامان، در نسخه جدید این اپلیکیشن که با کد نسخه ۳٫۴۱ در دو بستر اندروید و iOS عرضه شده، کاربران علاوه بر دسترسی‌های […]

جامع خبر(جامع نیوز): نسخه جدید اپلیکیشن موبایلت با تغییرات جدید و افزوده شدن قابلیت‌هایی مفید، عرضه و در اختیار کاربران قرار گرفت.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک سامان، در نسخه جدید این اپلیکیشن که با کد نسخه ۳٫۴۱ در دو بستر اندروید و iOS عرضه شده، کاربران علاوه بر دسترسی‌های قبلی، امکان جدیدی برای مشاهده تراکنش‌های دستگاه‌ کارت‌خوان توسط پذیرندگان سامانی ایجاد شده است.بهینه‌سازی اپلیکیشن برای اندروید Q و همچنین دستگاه‌های iPad نیز از دیگر تغییرات نسخه جدید موبایلت است.

علاوه بر این، در نسخه جدید امکان تغییر نام کاربری و به اشتراک گذاشتن متن و عکس رسید نیز فراهم شده است. در کنار این، کپی کردن شماره کارت، سپرده و توضیحات در صفحه جزئیات تراکنش از دیگر قابلیت‌هایی است که در نسخه ۳٫۴۱ موبایلت ایجاد شده است.

گفتنی است در این نسخه، تیم توسعه‌دهنده موبایلت ضمن رفع مشکلات گزارش شده از سوی کاربران، این امکان را نیز فراهم کرده تا چنانچه فردی بخواهد نام کاربری‌ خود را حذف و از این اپلیکیشن خارج شود، از بخش تنظیمات این کار را انجام دهد.

لازم به ذکر است که نسخه لایت (PWA)اپلیکیشن موبایلت نیز هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار دارد و تیم توسعه‌دهنده در حال افزودن قابلیت‌ها و امکانات جدید به این نسخه نیز هستند که به‌مرور و به‌صورت خودکار و بدون نیاز به آپدیت، به‌روز خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اپلیکیشن موبایلت و دانلود آن می‌توانند به سایت بانک سامان به نشانیwww.sb24.com مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ تماس بگیرند.