جامع خبر(جامع نیوز):شرکت سامسونگ امروز از گوشی گلکسی A90 5G خود رونمایی کرد که جدیدترین عضو سری A این شرکت با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت محسوب می‏شود. این گوشی برای کسانی ساخته شده است که به زندگی در عصر دیجیتال عادت دارند و نیاز به اتصال زنده دائمی دارند. در این نسخه قابلیت‎های […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت سامسونگ امروز از گوشی گلکسی A90 5G خود رونمایی کرد که جدیدترین عضو سری A این شرکت با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت محسوب می‏شود. این گوشی برای کسانی ساخته شده است که به زندگی در عصر دیجیتال عادت دارند و نیاز به اتصال زنده دائمی دارند. در این نسخه قابلیت‎های متعدد گلکسی A90 با امکان اتصال به شبکه‎های نسل پنجم ترکیب شده است تا قابلیت‎هایی قدرتمند برای ذخیره، استریم یا اشتراک محتوا در اختیار شما قرار گیرد.
دی‎جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‎گوید «ما از موفقیت سری A سامسونگ بسیار خوشحالیم، نسلی از گوشی هوشمند که برای عصر حاضر طراحی شده و تمرکز آن بر قابلیت‎های اصلی موردنیاز کاربران مانند دوربین با کیفیت، باتری ماندگار و نمایشگر فراگیر است. سامسونگ به شکلی خستگی ناپذیر با شرکای خود در حوزه ۵G همکاری می‎کند تا اتصال نسل پنجم را در اختیار بیشترین تعداد کاربر ممکن قرار دهد و اکنون هم ما ۵G را در همه گوشی‎های هوشمند سری گلکسی ارائه کرده‎ایم تا کاربران بالاترین سرعت اتصال را با آنها تجربه کنند».
با استفاده از گلکسی A90 5G شما می‏توانید تک‏تک لحظات کنسرت‎ هنرمندان موردعلاقه‏تان را به سادگی استریم کنید، به شکلی که گویی خودتان در آن کنسرت حضور دارید. به علاوه با توجه به کوتاه‎تر شدن تاخیر این گوشی و پایدار بودن اتصال آن به اینترنت، دیگر هیچ لحظه‎ای را از تماس‌‎های تصویری گروهی یا بازی‎های آنلاین از دست نخواهید داد. از آنجا که سرعت فوق العاده بالای اینترنت نسل پنجم باعث می‏شود ما به همدیگر نزدیکتر شده و تجربه بهتری از استفاده دستگاه‎های خودمان داشته باشیم، اما در عین حال امنیت نیز اهمیت بیشتری پیدا می‎کند. گوشی گلکسی A90 5G مجهز به سیستم امنیتی ناکس سامسونگ است که حفاظت از دستگاه شما و همیشگی و امن بودن اتصال آن به اینترنت را تضمین می‎کند.

ارتقای عملکرد گوشی به سطحی جدید
گوشی گلکسی A90 5G تجربه‎ای قدرتمند، روان و قابل اعتماد از یک گوشی هوشمند را در اختیار شما قرار می‎دهد. این دستگاه جدیدترین نماد تعهد سامسونگ به همکاری‎های شفاف با شرکایی مانند کوالکام برای ترکیب برترین قابلیت‎های موبایلی با راهکارهای نوین ۵G است. گلکسی A90 5G مجهز به پلتفرم موبایلی اسنپ‎دراگون ۸۵۵ است که در ترکیب با قابلیت‎های هوش مصنوعی و اتصال نسل پنجم، تجربه موبایلی بسیار متفاوتی را در اختیار کاربر قرار می‎دهد.
کریستیانو آمون، رییس شرکت کوالکام می‎گوید «ما به مشارکت دیرپای خود با سامسونگ با هدف فراهم کردن دسترسی بیشترین افراد ممکن به سرعت و عملکرد بالای ۵G افتخار می‎کنیم که در این راه از پیشرفته‎ترین پلتفرم موجود یعنی پلتفرم موبایلی اسنپ‎دراگون ۸۵۵ استفاده کرده‎ایم. محصولات نوآورانه گلکسی سامسونگ با استفاده از مودم اسنپ‎دراگون X50 5G و راهکارهای Qualcomm RF-Front-Rear یک تجربه ۵G کاملا متمایز را ایجاد می‎کنند که به کاربران امکان می‏دهد در هرجایی که باشند سریعتر کار کرده و بیشتر بازی کنند».

از زندگی لذت ببرید
گلکسی A90 5G به شما امکان می‎دهد تا با استفاده از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آن لحظات زندگی‎تان را ثبت کرده و به اشتراک بگذارید. ما قابلیت‎های دوربین و عملکردهای متکی به هوش مصنوعی مانند Super Steady، Scene Optimizer و Flaw Detection را بهینه سازی کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی و در هر جایی که هستید تجربه‎های زندگی‎تان را ذخیره کنید. دوربین سلفی با دقت ۳۲ مگاپیکسل هم اکنون به قابلیت Live Focus Mode مجهز شده است که امکان گرفتن بهترین عکس‎ها و فیلم‎ها را در حالت سلفی فراهم می‎کند.
با نمایشگر ۶.۷ اینچی FHD+ AMOLED Infinity-U روی گلکسی A90 5G شما می‏توانید همه محتواهای چندرسانه‎ای خود را به شکلی سینمایی تماشا کنید. همچنین باتری قدرتمند این گوشی در کنار شارژ سریع آن به شما امکان می‏دهد برای مدت بیشتری از قابلیت‎های این گوشی لذت ببرید.
گلکسی A90 5G تجربه شما از بازی‎های موبایلی را هم به سطحی جدید ارتقا می‎دهد. با اتصال به اینترنت نسل پنجم می‏توانید بدون هیچ تاخیری از بازی‎های آنلاین لذت ببرید و قابلیت Game Booster در این گوشی هم باعث می‏شود وقتی در هیجان انگیزترین لحظات بازی هستید، عملکرد گوشی در شرایط ایده‎آل قرار بگیرد.
برای اولین بار در سری A سامسونگ شما می‏توانید با استفاده از دکس سامسونگ و اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت برای گلکسی A90 5G، تجربه خود از کار با گوشی را متحول کنید. دکس سامسونگ به شما امکان می‎دهد تصویر گلکسی A90 5G خود را به صفحه مانیتور یا تلویزیون منتقل کنید و با استفاده از اپلیکیشن Your Phone هم می‏توانید همه نوتیفیکیشن‎ها را داخل کامپیوتر مشاهده کرده و از آنجا پیام‎ها را دریافت یا ارسال کرده و جدیدترین عکس‎ها را مرور کنید.
گلکسی A90 5G دارای یک الگوی هندسی خاص روی شیشه پشتی است و در دو رنگ مشکی و سفید از روز ۱۳ شهریور در کره عرضه شده و در ادامه به بازارهای دیگر هم وارد خواهد شد.
برای اطلاعات بیشتر درباره این گوشی می‎توانید به news.samsung.com/galaxy, www.samsungmobilepress.com/galaxy-a-2019 یا www.samsung.com/galaxy مراجعه کنید.