جامع خبر (جامع نیوز ) : در راستای افزایش و ارتقای خدمت رسانی به طلاب و روحانیون، باجه صدور بیمه نامه های زندگی بیمه آسیا در دفتر خدمات حوزه های علمیه تهران افتتاح شد. به گزارش جامع نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا و بنا بر تأکید مدیرعامل شرکت در خصوص توجه ویژه […]

جامع خبر (جامع نیوز ) : در راستای افزایش و ارتقای خدمت رسانی به طلاب و روحانیون، باجه صدور بیمه نامه های زندگی بیمه آسیا در دفتر خدمات حوزه های علمیه تهران افتتاح شد.
به گزارش جامع نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا و بنا بر تأکید مدیرعامل شرکت در خصوص توجه ویژه به فروش بیمه های زندگی در سال جاری، باجه صدور بیمه نامه های زندگی با حضور مسئولین بیمه آسیا و دفتر خدمات حوزه علمیه تهران افتتاح شد.
این گزارش می افزاید: باجه صدور بیمه نامه های زندگی بیمه آسیا در دفتر خدمات حوزه های علمیه تهران، آماده ارائه خدمات بیمه ای در صدور بیمه نامه های زندگی و سایر رشته های بیمه ای به طلاب و روحانیون است.
این اقدام با تلاش و همکاری مدیریت پروژه های خاص بیمه آسیا، مدیریت مرکز خدمات حوزه علمیه ، سرپرستی منطقه یک و شعبه انقلاب بیمه آسیا انجام شده است.