جامع خبر(جامع نیوز):تلفن‌های خم‌شو غوغا کردند، اما ال‌جی و سامسونگ تنها شرکت‌های نمایشگاه IFA نبودند که حرفی برای گفتن داشتند. در اینجا نگاهی به جذاب‌ترین موبایل‌ نمایشگاه IFA امسال داریم. اگرچه شاید شرکت‌هایی چون اپل، گوگل و سامسونگ بیشترین توجه را در پاییز امسال به خود جلب کنند، اما آن‌ها تنها گروه‌های عرضه‌کننده موبایل‌های جدید […]

جامع خبر(جامع نیوز):تلفن‌های خم‌شو غوغا کردند، اما ال‌جی و سامسونگ تنها شرکت‌های نمایشگاه IFA نبودند که حرفی برای گفتن داشتند. در اینجا نگاهی به جذاب‌ترین موبایل‌ نمایشگاه IFA امسال داریم.

اگرچه شاید شرکت‌هایی چون اپل، گوگل و سامسونگ بیشترین توجه را در پاییز امسال به خود جلب کنند، اما آن‌ها تنها گروه‌های عرضه‌کننده موبایل‌های جدید امسال نیستد. بیش از دوجین کارخانه‌های موبایل‌ساز هرساله به نمایشگاه بین‌المللی IFA می‌آیند و آخرین و بهترین ابزارها و گجت‌های‌‌شان را به نمایش می‌گذارند.

امسال هم بیش از یک هفته در نمایشگاه برلین پرسه زدیم و به تماشای همه موبایل‌های جدیدی نشستیم که قرار است تعطیلات سال نو میلادی روانه بازار شوند.

۱- LG G8X ThinQ
اگر تصمیم دارید به ساز دارو دسته موبایل‌های تاشو برقصید، شاید تا اینجا G8X ThinQ ال‌جی بهترین انتخابتان باشد. این موبایل همان تجربه موبایل خم‌شویی را ارائه می‌کند که Samsung Galaxy Fold و Huawei Mate X به دنبال آن هستند، اما این کار را با بهره‌گیری از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی OLED قابل اتصال انجام داده تا دوام و تطابق‌پذیری آن را افزایش دهد. این‌گونه شما در کنار نمایشگر اصلی ۶.۴ اینچی OLED با سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر، یک نمایشگر دوم هم در اختیار دارید.

G8X از پردازنده Snapdragon 855 شرکت Qualcomm به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. علاوه بر این شما یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دو دوربین اصلی ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی در اختیار دارید.

هنوز درباره زمان عرضه و قیمت نهایی این اسمارت‌فون خبری منتشر نشده؛ اما گفته می‌شود این موبایل هم به‌صورت یک اسمارت‌فون مجزا و هم به‌صورت باندل ترکیبی با نمایشگر دوم Dual Screen عرضه خواهد شد و تا پایان سال جاری میلادی روانه بازار می‌گردد.