جامع خبر(جامع نیوز): ساختمان جدید شعبه گرگان بیمه سرمد با حضور رئیس هیات مدیره این شرکت افتتاح شد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر مجتبی کاتب در این مراسم، از رشد ۷۷ درصدی در تولید حق بیمه در نیمه نخست سال جاری و تحقق ۱۵۹ درصدی اهداف پیش بینی […]

جامع خبر(جامع نیوز): ساختمان جدید شعبه گرگان بیمه سرمد با حضور رئیس هیات مدیره این شرکت افتتاح شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر مجتبی کاتب در این مراسم، از رشد ۷۷ درصدی در تولید حق بیمه در نیمه نخست سال جاری و تحقق ۱۵۹ درصدی اهداف پیش بینی شده خبر داد.

وی انتقال شعب این شرکت را به ساختمان های جدید، مثبت ارزیابی کرد و گفت: در دو ماه گذشته چندین شعبه با هدف توسعه امکانات، تجهیزات و رفاه حال مشتریان به ساختمان های جدید، نقل مکان کردند که این روند در صورت نیاز هر استان، ادامه خواهد داشت. رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، از کسب رتبه یک توانگری مالی این شرکت برای ششمین سال متوالی با تایید بیمه مرکزی در سال ۹۸ خبر داد و کسب این عنوان را از ابتدای فعالیت شرکت تاکنون، نشان از اعمال مدیریت صحیح ریسک دانست. وی، در ادامه سفر استانی خود با نمایندگان استان گلستان دیدار کرد و از نزدیک، موانع و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد. دکتر کاتب با معرفی معصومه کاردلی نمایندگی کد ۱۸۷۱، به عنوان نماینده برتر استان گلستان به لحاظ کسب بالاترین میزان فروش در سال جاری، از وی قدردانی کرد. رئیس هیات مدیره بیمه سرمد به اتفاق هیات همراه در این سفر استانی، با مدیر شعب، معاونین، مدیران و روسای شعب بانک صادرات استان گلستان نیز دیدار کردند که در این نشست، توسعه تعامل فی مابین و گسترش همکاری های مشترک بانک-بیمه، مورد تاکید قرار گرفت. همچنین دکتر کاتب در این سفر، ضمن برگزاری جلسه با مدیران سازمان میراث فرهنگی و جمعیت هلال احمر استان گلستان، از نزدیک روند ارائه خدمات بیمه ای به دو مشتری بزرگ این شرکت را مورد ارزیابی قرار داد. مدیران استانی سازمان میراث فرهنگی و جمعیت هلال احمر، در این جلسات، ضمن قدردانی از مدیران ارشد بیمه سرمد به دلیل حضور و بررسی عملکرد این شرکت در استان گلستان، توسعه مراکز درمانی طرف قرارداد در استان و تمرکز بر گسترش خدمات آنلاین را مورد توجه قرار دادند. این گزارش می افزاید، در این دیدارها، امید گودرزی معاون فنی بیمه های اشخاص، حمیدرضا کتیرایی مدیر استان ها و شبکه فروش، حسن پورحسینی مدیر بیمه های اتومبیل و حسین نظریان مدیر پشتیبانی نیز دکتر کاتب را همراهی کرده بودند.