مهندس مهرانی عضو هیات مدیره پست بانک ایران اعلام کرد: به منظور تسهیل اعزام زائران اربعین حسینی و براساس مجوز بانک مرکزی، شعب ارزی و شعب شهرستان های سوسنگرد، خرمشهر، قصرشیرین و مهران و همچنین سقراط اهواز و مرکزی ایلام آماده واگذاری ارز زیارتی اربعین به زائران عتبات عالیات است. به گزارش جامع خبر (جامع […]

مهندس مهرانی عضو هیات مدیره پست بانک ایران اعلام کرد: به منظور تسهیل اعزام زائران اربعین حسینی و براساس مجوز بانک مرکزی، شعب ارزی و شعب شهرستان های سوسنگرد، خرمشهر، قصرشیرین و مهران و همچنین سقراط اهواز و مرکزی ایلام آماده واگذاری ارز زیارتی اربعین به زائران عتبات عالیات است.

به گزارش جامع خبر (جامع نیوز)به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: مهرانی افزود: هریک از زائران حضرت امام حسین(ع) می توانند با مراجعه به شعب ارزی این بانک در سراسر کشور و همچنین شعب اعلام شده در استان های ایلام، خوزستان و کرمانشاه با ارائه گذرنامه معتبر و کارت ملی حداکثر ۱۰۰ یورو دریافت نمایند.
وی تصریح کرد: فروش این نوع ارز تا ۲۵ مهرماه ادامه می یابد و زائران کربلای معلی و عتبات عالیات تا تاریخ اعلام شده فرصت دارند ازطریق این بانک ارز یورو خود را دریافت دارند.
عضو هیات مدیره تاکید کرد: مبنای نرخ ارز یورو اعلام شده برای زائران، نرخ فروش شروع بازار ثانویه ارز(مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز- ETS) بوده که به صورت روزانه از سوی اداره کل معاملات ارزی و روابط کارگزاری بانک مرکزی اعلام می شود و هیچگونه کارمزدی هم از زائران دریافت نمی گردد.