جامع خبر(جامع نیوز): سید ضیا ایمانی_ مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت هفته دفاع مقدس طی پیامی یاد و خاطره ایثار و جوانمردی و حق طلبی رزمندگان و غیور مردان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت. به گزارش جامع خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و حوزه مدیریت […]

جامع خبر(جامع نیوز): سید ضیا ایمانی_ مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت هفته دفاع مقدس طی پیامی یاد و خاطره ایثار و جوانمردی و حق طلبی رزمندگان و غیور مردان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش جامع خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و حوزه مدیریت در متن این پیام آمده است:
دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی شما ملت قهرمان است. در پی تجاوز کفتارصفتان ننگ و نفرین، در هفت شهر عشق، هشت بهار آزادگی را پیمودید. هفته دفاع مقدس، هفته ای در گذر ایام و واژه ای در حصار تنگ زمان نیست؛ فصلی است در بی زوال ترین تقویم های ابدی، آن جا که زمان، خود نیز کرانه ای محدود دارد.

دوران ۸ ساله دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد. دفاع امت اسلامی ایران در برابر تجاوز همه‌جانبه دشمنان اسلام، در تاریخ افتخار آفرینی مبارزات حق‌طلبانه، یک ملت سترگ فروزان خواهد بود. پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود، در سایه هدایت‌های امام خمینی (ره) شکل گرفت و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت های آرمانگرا و ایدئولوژی جهانی شد. و توانست معادلات معمول را بر هم زند و تحلیل‌های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد. این حادثه عظیم، بی شک در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعد بر جای خواهدگذاشت.

دفاع مقدس، فرصت نمایش خالصانه ترین و زیباترین مناجات ها و دعاها را پدید آورد، رزمندگان اسلام در هر سنی، به همه لذت های دل فریب دنیا پشت پا زدند و حضور در جبهه و دفاع از میهن و نظام اسلامی را برتر دیدند. بی گمان، بدون دل بریدن از دنیا و دل بستن به آخرت، رزمندگان هیچ گاه توفیق آفرینش حماسه های بزرگ و ماندگار دفاع مقدس را نمی یافتند.

اینجانب به نمایندگی از تمامی کارکنان ارزشمند، پرتلاش و بسیجی بانک مهر اقتصاد هفته دفاع مقدس را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده های معظم و معزز شهدا، ایثارگران و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم و امیدوارم خداوند تبارک و تعالی روز به روز بر توفیقات و عظمت مردم شریف ایران در ظلِّ توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در سایه زعامت رهبر فرزانه انقلاب بیفزاید.