جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل موسسه خانه‌کتاب و دبیر بیست‌و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی در اختتامیه هجدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه از پرداخت تسهیلات به خبرنگاران حوزه کتاب به دنبال توافق با بانک صادرات ایران خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبرنیکنام حسینی‌پور با اشاره به توافق مشترک موسسه خانه‌کتاب و بانک صادرات […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل موسسه خانه‌کتاب و دبیر بیست‌و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی در اختتامیه هجدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه از پرداخت تسهیلات به خبرنگاران حوزه کتاب به دنبال توافق با بانک صادرات ایران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری جامع خبرنیکنام حسینی‌پور با اشاره به توافق مشترک موسسه خانه‌کتاب و بانک صادرات ایران برای پرداخت وام به اهل قلم گفت: به دنبال این توافق خبرنگاران حوزه کتاب نیز از تسهیلات این بانک بهره‌مند خواهند شد.

آیین اختتامیه هجدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه با حضور محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل موسسه خانه‌کتاب و دبیر بیست‌وهفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی، احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران و هیات امنای خانه کتاب، خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود آموزگار عضو هیئت‌مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، مهرزاد دانش مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایوب دهقان‌کار مشاور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی قزلی مدیرعامل بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان، عصر سه‌شنبه ٢٨ آبان‌ماه در پژوهشکده فرهنگ و هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار شد.

حسینی‌پور در این مراسم با اشاره به تحولات جشنواره کتاب و رسانه بیان کرد: در هجدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه، آیین‌نامه این رویداد تدوین شد اما آماده دریافت دیدگاه صاحبنظران برای ارتقای مفاد این آیین‌نامه هستیم.

حسینی‌پور با بیان این مطلب که جشنواره کتاب و رسانه در دوره هجدهم به بلوغ رسیده است درباره جریان داوری آثار ادامه داد: تلاش شد تا فرایند داوری با تاکید بر دیده‌شدن همه آثار حرفه‌ای برگزار شود. داوران جشنواره کتاب و رسانه از سرمایه‌های موسسه خانه کتاب به عنوان مجری این رویداد و البته فضای فرهنگی کشور محسوب می‌شوند بنابراین به نظر می‌رسد باید طی سال ارتباط با اعضای هیأت داوران تداوم داشته باشد پیشنهاد شد تا دبیرخانه دائمی جشنواره کتاب و رسانه با هدف رصد آثار خبرنگاران حوزه کتاب در طی سال تشکیل شود.

در ادامه این آیین از برگزیدگان و شایستگان تقدیر هجدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه با اهدای تندیس درخت معرفت و جایزه نقدی تجلیل شد