جامع خبر(جامع نیوز): شرکت بیمه پارسیان گزارش یک ماهه منتهی به ۳۰ مهرماه را منتشر کرد که بر اساس آن، این شرکت بیمه بورسی تا پایان مهر ۹۸، معادل ۱۳٫۶۸۶ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال بیمه نامه فروخته است. به گزارش جامع خبر ، بیمه پارسیان با نماد بورسی پارسیان و سرمایه ثبت شده ۳٫۰۰۰ […]

جامع خبر(جامع نیوز): شرکت بیمه پارسیان گزارش یک ماهه منتهی به ۳۰ مهرماه را منتشر کرد که بر اساس آن، این شرکت بیمه بورسی تا پایان مهر ۹۸، معادل ۱۳٫۶۸۶ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال بیمه نامه فروخته است.

به گزارش جامع خبر ، بیمه پارسیان با نماد بورسی پارسیان و سرمایه ثبت شده ۳٫۰۰۰ میلیارد ریال و ثبت نشده ۱٫۰۰۰ میلیارد ریال، از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۰ مهرماه ۹۸ مبلغ ۸٫۰۰۳ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال نیز به بیمه گزاران خسارت پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش، رشته های درمان، ثالث اجباری و زندگی اندوخته دار به ترتیب بیشترین سهم را در سبد پورتفوی بیمه پارسیان به خود اختصاص داده اند.

بر این اساس، رشته درمان با سهم ۱۹ درصدی از حق بیمه تولیدی و مبلغ ۲٫۶۳۸ میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال، سهمی ۳۲ درصدی از کل خسارت های پرداختی بیمه پارسیان با مبلغ ۲٫۵۷۶ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال به خود اختصاص داده است.

در عین حال، رشته ثالث اجباری با حق بیمه ۵٫۲۵۶ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال حق بیمه، ۳۸ درصد از کل حق بیمه های تولیدی بیمه پارسیان را از آن خود کرده ضمن این که سهم این رشته از خسارت های پرداختی نیز ۳۹ درصد یعنی مبلغ ۳٫۱۵۷ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال اعلام شده است.

این درحالی است که سهم بیمه های زندگی شامل اندوخته دار و غیراندوخته دار در سبد پورتفوی بیمه پارسیان در مجموع ۱۱ درصد و سهم خسارت این رشته ها ۷ درصد از کل خسارت است.

بیمه زندگی اندوخته دار با داشتن سهم ۱۰ درصدی، ۱٫۴۰۲ میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال حق بیمه برای این شرکت بیمه ای به همراه داشته و مبلغ خسارت این رشته نیز ۳۷۶ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال معادل۵ درصد کل خسارت پرداختی بوده است.

رشته بدنه خودرو نیز سهمی ۹ درصدی از حق بیمه تولیدی و خسارت های پرداختی دارد و ۱٫۲۵۳ میلیارد و ۲۱۸ میلیون ریال از حق بیمه تولیدی و ۷۰۷ میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال از خسارت پرداختی متعلق به این رشته است.

این گزارش حاکی است، شرکت بیمه پارسیان در یک ماهه منتهی به پایان مهر نیز ۲٫۲۸۳ میلیارد و ۸۷۲ میلیون ریال حق بیمه تولید کرده و ۱٫۴۰۹ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال خسارت به زیان دیدگان پرداخت کرده است.