جامع خبر(جامع نیوز): در پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، نشان ویژه توسعه فرهنگ بیمه، به روابط عمومی بیمه آسیا اعطا شد. به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، هیأت داوران پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به پاس ۲۵ سال تلاش در خور توجه این روابط عمومی در صنعت بیمه و […]

جامع خبر(جامع نیوز): در پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، نشان ویژه توسعه فرهنگ بیمه، به روابط عمومی بیمه آسیا اعطا شد.

به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، هیأت داوران پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به پاس ۲۵ سال تلاش در خور توجه این روابط عمومی در صنعت بیمه و در حوزه مسئولیت اجتماعی و ارتقائ سطح آگاهی بیمه ای در جامعه، «نشان ویژه توسعه فرهنگ بیمه» را به روابط عمومی بیمه آسیا اعطا کرد.
بنا بر این گزارش، این رویداد با حضور مسعود پزشکیان، نایب اول مجلس شورای اسلامی، خانم دکتر سوتلانا استادریوا، رییس انجمن بین المللی روابط عمومی(ipra)، استادان کشورهای ایران، بلغارستان و ترکیه و مسئولان و دست اندرکاران برگزاری پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی برگزار شد و برای اولین بار، موضوع «جنگ رسانه‌ای و مسئولیت‌های روابط عمومی‌ها» در این زمینه، مورد بحث و بررسی علمی قرارگرفت.
این گزارش می افزاید، نشان ویژه توسعه فرهنگ بیمه به مدیر روابط عمومی بیمه آسیا اعطا شد. در این نشان ویژه آمده است: شرکت بیمه آسیا با توجه ویژه به توسعه فرهنگ بیمه در طول سالها اهتمام، تلاش های ارزشمند قابل تقدیری را در این خصوص انجام داده است و روابط عمومی این شرکت در این خصوص سهمی بزرگ را برعهده داشته است.
گفتنی است، پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به اهتمام موسسه روابط عمومی آرمان و با حضور مدیران، مدرسان و کارشناسان روابط عمومی، مدعوینی از کشور های اروپایی و خبرنگاران، در سالن تلاش برگزار شد