جامع خبر(جامع نیوز): زنگ بیمه در یکی از مدارس دخترانه تهران با حضور معاون اتکایی بیمه مرکزی نواخته شد. به گزارش جامع خبر، در این مراسم که صبح امروز (یکشنبه،۱۹ آبان) برگزار شد، زنگ بیمه در مدرسه دخترانه منیره عاصمی نواخته شد. در همین رابطه، غلامعلی جهانگیری، معاون اتکایی بیمه مرکزی به خبرنگار ما گفت: […]

جامع خبر(جامع نیوز): زنگ بیمه در یکی از مدارس دخترانه تهران با حضور معاون اتکایی بیمه مرکزی نواخته شد.

به گزارش جامع خبر، در این مراسم که صبح امروز (یکشنبه،۱۹ آبان) برگزار شد، زنگ بیمه در مدرسه دخترانه منیره عاصمی نواخته شد.

در همین رابطه، غلامعلی جهانگیری، معاون اتکایی بیمه مرکزی به خبرنگار ما گفت: این طرح که همانند طرح همیاران پلیس توسط بیمه مرکزی به اجرا گذاشته شد، با هدف توسعه و گسترش فرهنگ بیمه انجام شده به طوری که دانش آموزان در مقطع ابتدایی و از ابتدای یادگیری دروس مختلف، به اهمیت و درک پوشش‌های بیمه نیز آگاه شوند.

وی افزود: بر همین اساس در ابتدا، رییس کل بیمه مرکزی با نواختن زنگ در یکی از مدارس تهران، آغازگر این طرح همگانی بود و سپس قائم مقام و معاونان وی با حضور در مدارس مختلف نسبت به اجرای این طرح اقدام کردند.

جهانگیری در پاسخ به این که چه اقدامات دیگری برای گسترش فرهنگ بیمه در دستور کار بیمه مرکزی قرار دارد یادآور شد: کتاب و سی دی‌های آموزشی به همت روابط عمومی تهیه شده است که بین دانش آموزان در مدارس و سطوح مختلف توزیع شده و خواهد شد.

گفتنی است زنگ بیمه به طور همزمان در ۱۰ مدرسه تهران و نیز در یکصد مدرسه تمام استان‌های کشور با حضور متولیان صنعت بیمه نواخته شد.