جامع خبر(جامع نیوز):یکپارچه سازی نرم افزار ERP Dynamics NAV با Office 365 و شیرپورنت، یک راه حل جامع مدیریت تجاری واحد در کل فرآیندهای کلیدی، از مدیریت مالی، موجودی و مدیریت زنجیره تأمین گرفته تا ذخیره سازی اسناد، ارتباطات و هوش تجاری را در اختیار شرکت ها قرار می دهد. این یک راه حل انعطاف […]

جامع خبر(جامع نیوز):یکپارچه سازی نرم افزار ERP Dynamics NAV با Office 365 و شیرپورنت، یک راه حل جامع مدیریت تجاری واحد در کل فرآیندهای کلیدی، از مدیریت مالی، موجودی و مدیریت زنجیره تأمین گرفته تا ذخیره سازی اسناد، ارتباطات و هوش تجاری را در اختیار شرکت ها قرار می دهد.

این یک راه حل انعطاف پذیر، دردسترس و کاربرپسند ERP است که این قابلیت را دارد که مشاغل کوچک را به کسب‌وکار متوسط تبدیل کند.

یکپارچه سازی Dynamics NAV با آفیس ۳۶۵
Dynamics NAV کاملا قابل تنظیم (سفارشی سازی) و یک نرم‌افزار ERP چند منظوره است که به طور خاص برای تجارت‌های کوچک و متوسط طراحی شده ‌است.

آخرین نسخه Dynamics NAV به منظور یکپارچه سازی با پلتفرم Microsoft Dynamics 365 یکپارچه با ابزارها و برنامه های Office 365 طراحی شده است.

با قابلیت همکاری Dynamics NAV و Office 365، ادغام با مخاطبین، Outlook (چشم انداز) و تقویم را امکان پذیر می شود. نتیجه این امر قابلیت های پیشرفته است. برای مثال:

مخاطبین، مشتریان و فروشندگان را می توان در یک داشبورد مشاهده کرد.
فاکتورها را می توان با توجه به مطالب موجود در تقویم Outlook ایجاد و ارسال کرد.
پیوست های ایمیل را می توان مستقیماً به لیست اسناد دریافتی در NAV ارسال کرد.
لیست های مخاطبین در آفیس می تواند با Dynamics NAV و برعکس هماهنگ شود.
سایر ویژگی های کلیدی Dynamics NAV شامل تنظیم خودکار برای استقرار سریع، عملکرد وظیفه کاربری بهبود یافته، تشخیص تصویر آیتم های موجود و مخاطبین و الگوهای اکسل با تجزیه و تحلیل داده های داخلی است.

مدیریت بهینه سازی اسناد با شیرپوینت
یکپارچه سازی اکوسیستم Dynamics NAV با شیرپوینت، ذخیره سازی و مدیریت اسناد بهینه سازی شده را از طریق یک پلتفرم مشترک و کاملا قابل تنظیم امکان پذیر می کند.

برخی از مزایای یکپارچه سازی Dynamic NAV با شیرپوینت به شرح زیر است:

کتابخانه های اسناد برای رایانه های شخصی هماهنگ سازی می شوند تا دسترسی به صورت آفلاین و آنلاین را فعال کنند.
اسناد را می توان از هر نقطه کشید و در یک مکان مشاهده کرد.
دسترسی به محتوا توسط یک موتور جستجوی قدرتمند فعال می شود.
اسناد و کل وب سایت‌های پروژه را می‌توان از خارج به صورت رایگان به اشتراک گذاشت.
تاریخ انقضا را می توان بروی اسناد مشترک تنظیم کرد.
اجازه ویرایش محتوای به اشتراک گذاشته شده داده می شود و افراد مختلف می توانند همزمان بر روی اسناد کار کنند.
علاوه بر مدیریت ساده اسناد، شیرپوینت دو ویژگی نوآورانه را ارائه می دهد، Flow به سیستم‌های مختلف متصل می‌شود و تمام پروفایل‌های کاربر را در یک سازمان، همراه با اسنادی که روی آن کار می‌کنند را به هم متصل می‌کند.

مزایای ERP یکپارچه
یک ERP که فرآیندهای اصلی تجارت را اتوماسیون می کند و به درستی با دیگر نرم افزارهای تجاری شما ادغام می شود، کارایی را به حداکثر می رساند، بهره وری را بالا می برد و هزینه های سربار تجاری را کاهش می دهد.

از جمله مزایای Dynamics NAV ERP که مناسب سفارشی سازی میباشد این است که:

مقیاس پذیر – نرم افزار یکپارچه ERP را می توان به منظور بالا یا پایین بردن اندازه هر کسب و کار، از یک راه اندازی کوچک گرفته تا یک شرکت جهانی، تغییر داد.
کاربر پسند – از آنجا که بیشتر کارمندان از قبل با پلتفرم نرم افزاری مایکروسافت آشنا هستند، دیگر نیازی به آموزش طولانی مدت، گران قیمت یا دوره های طولانی بازآموزشی برای کاربر وجود ندارد.
در دسترس – سیستم یکپارچه مبتنی بر ابر و یا سرورهای خود سازمان می تواند ارائه شود و در نتیجه از هر جایی و در هر زمانی قابل ‌دسترس است; همچنین به سرعت میتوان آن را در سرتاسر یک سازمان مستقر کرد.
مشارکتی – تیم ها در سراسر مناطق جغرافیایی می توانند در یک محیط امن و در دسترس در زمان واقعی با یکدیگر مشارکت کنند، با هم کار کنند و هوش تجاری خود را به اشتراک بگذارند.
تلفن همراه – داده ها، اسناد و گردش کار با دستگاه ها همگام سازی می شوند تا چابکی و تحرک نیروی کار را فعال کنند.