جامع خبر(جامع نیوز):در حاشیه برگزاری نمایشگاه بانک، بورس و بیمه (Kishinvex2019) نشست خبری با حضور مهندس امیرمحمد ملیانی مدیر بازاریابی و روابط مشتری و دکتر بهمن سوری مدیر امور شعب و توسعه شبکه فروش شرکت بیمه آرمان در محل غرفه شرکت برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر، میلاد ربیع زاده کارشناس روابط عمومی […]

جامع خبر(جامع نیوز):در حاشیه برگزاری نمایشگاه بانک، بورس و بیمه (Kishinvex2019) نشست خبری با حضور مهندس امیرمحمد ملیانی مدیر بازاریابی و روابط مشتری و دکتر بهمن سوری مدیر امور شعب و توسعه شبکه فروش شرکت بیمه آرمان در محل غرفه شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر، میلاد ربیع زاده کارشناس روابط عمومی شرکت در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم به خبرنگاران با معرفی مدیران حاضر در جلسه و ارائه توضیحاتی پیرامون حضور بیمه آرمان در نمایشگاه بانک، بورس و بیمه (Kishinvex2019) آغازگر این نشست خبری بود.
در ادامه اصحاب رسانه ضمن تهیه گزارشی از حضور بیمه آرمان در Kishinvex2019 با طرح سوالاتی از مدیران بازاریابی و روابط مشتری و امور شعب و توسعه شبکه فروش در جریان جزئیات اقدامات صورت گرفته بیمه آرمان در راستای ارائه محصولات و خدمات به مشتریان این شرکت قرار گرفتند.
دکتر بهمن سوری مدیر امور شعب و توسعه شبکه فروش شرکت بیمه آرمان گفت: این شرکت در ۸ ماهه ابتدای سال ۹۸ بحث توسعه شبکه فروش را در دستور کار قرار داده و در در تعداد نمایندگان و کارگزاران ۲۵ درصد رشد داشته است. نمایندگان فعال در حال حاضر ۴۰۰ مورد است و رشد کارگزاران نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد بوده است و استراتژی شرکت استفاده از ظرفیت کارگزاران حرفه ای و فروش حرفه ای تر آنها است.
وی ادامه داد: شرکت در همه استان ها شعبه فعال دارد و در جزیره کیش نیز مجوزهای لازم را برای ایجاد شعبه را گرفته ایم.
مهندس امیرمحمد ملیانی مدیر بازاریابی و روابط مشتری نیز گفت: افزایش برندسازی بیمه آرمان از اهداف اصلی در حوزه بازاریابی است و در اولین گام برند سازی داخلی و تقویت شبکه فروش را داریم و در کنار آنم محصولات متنوع را تعریف کرده ایم مثل طرح سهند، هیوا و غیره را داریم. و البته بر این اساس در تلاشیم ضریب نفوذ بیمه را افزایش دهیم. در همین راستا کمپینی نیز به نام ( وقتش تنوع بیشتری داشته باشیم) را طراحی کرده ایم