جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از شرکت «لوله و ماشین‌سازی ایران» تاکید کرد: به عنوان یک بانک وظیفه داریم که از تولید حمایت کنیم. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی با در دیدار با مدیران و کارگران شرکت «لوله و ماشین‌سازی ایران» و […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از شرکت «لوله و ماشین‌سازی ایران» تاکید کرد: به عنوان یک بانک وظیفه داریم که از تولید حمایت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی با در دیدار با مدیران و کارگران شرکت «لوله و ماشین‌سازی ایران» و بازدید از بخش‌های مختلف این شرکت، ظرفیت‌های حمایت بیشتر بانک صادرات ایران از این شرکت را مورد ارزیابی قرار داد و با بیان اینکه خوشحالیم که در خدمت تولید هستیم، تاکید کرد: به عنوان بانک، وظیفه داریم که از تولید حمایت کنیم.

وی در این دیدار که با حضور فرماندار و مقامات محلی اسلام‌شهر، مدیران شرکت «لوله و ماشین‌سازی ایران» و اعضای هیئت‌مدیره و مدیران بانک صادرات ایران برگزار شد، اظهار کرد: با استفاده از طرح «طراوت» و سایر ظرفیت‌های بانک صادرات ایران، از استمرار تولید، تامین مالی سرمایه در گردش و طرح‌های توسعه‌ای شرکت «لوله و ماشین‌سازی ایران» حمایت خواهیم کرد.

محمدرضا بابایی، مدیرعامل شرکت «لوله و ماشین‌سازی ایران» نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت از بانک صادرات ایران در رونق دوباره این شرکت، گفت: اگر امروز چرخ تولید می‌چرخد، به دلیل حمایت بانک است و به همین دلیل به مدیران بانک صادرات ایران دست مریزاد می‌گوییم.

وی افزود: تلاش کرده‌ایم این شرکت طی سه سال گذشته حتی یک دقیقه توقف تولید نداشته باشد، اظهار کرد: مصوبه‌های این شرکت با نگرش مدیران بانک صادرات ایران در حمایت از تولید هیچگاه در پیچ و خم بروکراسی گیر نکرده و مسیر توسعه، ‌عزت و آبروی شرکت با حمایت بانک تداوم یافته است.

بابایی ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت و تولیدات این شرکت افزود: این شرکت بعد از راه‌آهن، قدیمی‌ترین شرکت ایران است که لوله‌های چدنی نشکن از قطر ۱۰۰ تا دوهزار میلیمتر تولید می‌کند که سهم بزرگی در توسعه شبکه آب‌رسانی و انتقال آب کشور بر عهده داشته و در عین حال به کشورهای اروپایی و منطقه خلیج فارس نیز صادرات دارد.

در این دیدار مسعود مرسل‌پور، فرماندار اسلام‌شهر نیز با قدردانی از حمایت بانک صادرات ایران در حمایت از تولید گفت: کمک بانک صادرات ایران برای تداوم فعالیت کارخانجات در حوزه اقتصاد مقاومتی در منطقه اسلام‌شهر یک برند است.

وی افزود: بانک‌ها و مراکز اقتصادی و مالی اگر به صورت ویژه به تولید داخلی عنایت داشته باشند، اتفاقات مطلوبی در مناطق مختلف برای ایجاد اشتغال رخ خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه نباید از برخی مشکلات تولید احساس خستگی کرد، تاکید کرد: مدیریت تولید باید بتواند با همه بخش‌ها هماهنگی ایجاد کند و موانع رونق تولید را از سر راه بردارد.