جامع خبر(جامع نیوز):برنامه رسمی شناخت صنایع نوآورانه انجمن فناوری مصرف‌کننده (CTA) یک‌بار دیگر تلویزیون OLED ال‌جی را با عنوان «بهترین نوآوری» مفتخر کرد. انجمن فناوری مصرف‌کننده (Consumer Technology Association) با اهدای دوباره جایزه برترین نوآوری به تکنولوژی تلویزیون OLED ال‌جی، از ابداعات و نوآوری‌های پیشگامانه ال‌جی الکترونیکس در زمینه فناوری و طراحی تقدیر کرد. برای […]

جامع خبر(جامع نیوز):برنامه رسمی شناخت صنایع نوآورانه انجمن فناوری مصرف‌کننده (CTA) یک‌بار دیگر تلویزیون OLED ال‌جی را با عنوان «بهترین نوآوری» مفتخر کرد.

انجمن فناوری مصرف‌کننده (Consumer Technology Association) با اهدای دوباره جایزه برترین نوآوری به تکنولوژی تلویزیون OLED ال‌جی، از ابداعات و نوآوری‌های پیشگامانه ال‌جی الکترونیکس در زمینه فناوری و طراحی تقدیر کرد. برای هشتمین سال متوالی تلویزیون‌های OLED ال‌جی، لوازم‌خانگی و اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار آن موفق به کسب جوایز برترین نوآوری CES می‌شوند. هرساله با ارائه جوایز برترین نوآوری از مبتکرانه‌ترین محصولات عرضه‌شده در CES تقدیر می‌گردد. نمایشگاه CES صحنه نمایشی بین‌المللی برای معرفی برترین نوآوری‌ها است.

بهترین ابداعات CES: در CES 2020 تکنولوژی تلویزیون OLED ال‌جی بار دیگر در گروه نمایشگرهای ویدیویی، مفتخر به دریافت عنوان برترین نوآوریCES گردیده و سه سال از ۵ سال گذشته عنوان برتر را از آن خود کرده است. ال‌جی پرفروش‌ترین برند بین‌المللی تلویزیون‌های OLED است که اغلب محصولات لوکس و اعلای این دسته را با مشکی مطلق، رنگ‌هایی خارق‌العاده و قابلیت‌های HD بی‌نظیر عرضه می‌کند.

سرگرمی‌های خانگی ال‌جی: قابل‌توجه است که دو جایزه ۲۰۲۰ بابت تلویزیون‌های NEXTGEN به ال‌جی تعلق‌گرفته‌اند. این سری محصول که برای اولین بار تولید صنعتی آن آغازشده، قرار است در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شود. این محصول یک تلویزیون OLED است که طی همکاری نزدیک ال‌جی با ATSC 3.0 برای خلق نسل بعدی استانداردها، تولیدشده است. جزئیات بیشتر درباره دیگر محصولات سرگرمی ال‌جی که برنده جایزه شده‌اند (از قبیل تلویزیون‌های اولترا اچ‌دی ۸K و ۴K، محصولات صوتی، کامپیوتری و…) در نمایشگاه CES 2020 اعلام خواهد شد که در ماه ژانویه برگزار می‌گردد.

لوازم‌خانگی ال‌جی: تعدادی از لوازم‌خانگی ال‌جی هم برنده جوایز نوآوری CES 2020 هستند که در این میان می‌توان به یخچال InstaView Door-in-Door ال‌جی اشاره کرد که با قابلیت منحصربه‌فرد Craft Ice بعد تخیلی تازه‌ای به سرگرمی‌های خانگی می‌بخشد. برندگان بعدی هم سیستم مراقبت از لباس Styler ال‌جی با آینه سیاه‌رنگ قدی آن و دستگاه تصفیه هوای قابل‌حمل PuriCare Mini ال‌جی هستند که به همراه دیگر نوآوری‌های صنعتی این شرکت در CES 2020 رونمایی خواهند شد.

تلفن‌های همراه ال‌جی: جوایز نوآوریCES تصاحب‌شده توسط ال‌جی به تلفن‌های همراه این شرکت هم رسیده و نصیب اسمارت‌فون پیشگامانه LG G8X ThinQ Dual Screen گردیده است. این تلفن همراه هوشمند نشان داده استفاده خلاقانه از دو نمایشگر OLED مجزا می‌تواند بسیار بهتر از یک صفحه‌نمایش بزرگ عمل کند. البته محصولاتی چون LG V50 ThinQ 5G که برای ارتباط، انتشار، جستجو، بازی و اشتراک بدون محدودیت طراحی‌شده و LG G8 ThinQ با طراحی مینیمال، تجربه صوتی نوآورانه، سخت‌افزار و نرم‌افزار دوربین جدید، قابلیت هنرمندانه کنترل بدون لمس و امکانات امنیتی بیومتریک هم از این جوایز بی‌نصیب نمانده‌اند.

جوایز برترین نوآوری CES : برنامه CES Innovation Awards که توسط CTA اجرا می‌گردد، رقابتی سالیانه برای تجلیل از نمونه‌های برجسته طراحی و مهندسی در محصولات مصرفی فناورانه است که در ۲۸ شاخه گوناگون برگزار می‌گردد. کمیته‌ای از نخبگان صنعتی داوری آن را بر عهده‌دارند که از میان متخصصان رسانه، طراحان، مهندسان و دیگر گروه‌ها انتخاب می‌شوند و بر اساس مؤلفه‌های کیفیت مهندسی، زیبایی‌شناسی، طراحی، کاربرد و بازارپسندی دست به انتخاب می‌زنند.

ال‌جی در کنفرانس خبری CES که روز ششم ژانویه ۲۰۲۰ در لاس‌وگاس برگزار می‌گردد، لیست کامل محصولات برنده جوایز برترین نوآوری CES خود را منتشر خواهد کرد. CES 2020 که توسط CTA برگزار می‌گردد، صحنه نمایشی بین‌المللی برای رهبران صنعتی و ستاره‌های نوظهوری است که هرساله از هفتم تا دهم ژانویه در لاس‌وگاس گرد هم می‌آیند تا نوآوری‌های آینده‌نگرانه‌ای را به تماشا بنشینند که قرار است پرچم‌دار مسیر پیش روی صنعت همواره در حال تغییر تکنولوژی باشند. شرکت‌کنندگان در CES شاهد آخرین موضوعات تحول‌آفرین تکنولوژی در بازارهای گوناگون هستند که از این میان می‌توان به فناوری‌هایی چون ۵G، هوش مصنوعی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، خانه هوشمند، شهر هوشمند، ماشین‌ها، سلامت دیجیتال و مانند آن اشاره کرد