جامع خبر(جامع نیوز): نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا و اعضای هیئت همراه از شعبه بجنورد این شرکت بازدید کردند. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این بازدید که حسین حسینی، قائم مقام مدیرعامل، محمد علی اسماعیل نیا، مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل، مسعود رستم پور، […]

جامع خبر(جامع نیوز): نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا و اعضای هیئت همراه از شعبه بجنورد این شرکت بازدید کردند.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این بازدید که حسین حسینی، قائم مقام مدیرعامل، محمد علی اسماعیل نیا، مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل، مسعود رستم پور، مدیر دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات و لطف الله‌پور مشاور مدیرعامل دکتر کاردگر را همراهی کردند، ضمن بررسی و تجزیه و تحلیل عملکرد شعبه، توصیه‌های لازم برای افزایش پرتفوی و تحقق بودجه پیش بینی شده ارائه شد.

دکتر کاردگر سپس به منظور تقدیر از برترین‌های شبکه فروش در طرح مهردانا، در همایشی که در محل سالن همایش‌های دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد، حضور یافت.

در این همایش ابتدا حقانی زاده مدیر منطقه ۲ گزارشی از عملکرد شعبه بجنورد و منطقه ارائه کرد و سپس قنبری، نماینده و رئیس کمیته انجمن صنفی نمایندگان استان خراسان شمالی با ارائه گزارشی از عملکرد شبکه فروش، مهم ترین درخواست‌ها و پیشنهادات لازم برای تقویت این شبکه را مطرح کرد.

در ادامه این مراسم دکتر کاردگر نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا طی سخنانی با اشاره به چگونگی شکل‌گیری و اجرایی شدن طرح مهردانا در کشور و هماهنگ شدن با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همت تمامی کارکنان، روند رو به رشد شرکت همچنان تداوم یابد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در باره افزایش سرمایه شرکت به رقم ۴۰۰ میلیارد تومان ابراز امیدواری کرد: با روند طی شده، این مهم در مجمع دی ماه جاری به تصویب برسد.

مدیرعامل بیمه دانا سپس با تاکید بر ضرورت کنترل ضریب خسارت و تعامل نمایندگان با شعب به منظور بررسی و حل و فصل مشکلات احتمالی، از پنج نماینده برتر طرح مهردانا، برترین‌های فروش بیمه‌های عمر و نماینده برتر شعبه بجنورد تقدیر و تشکر کرد.