جامع خبر(جامع نیوز): شرکت خدمات انفورماتیک از اول سال مالی تا پایان آبان ماه سال جاری، ۱۲.۵۳۹ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال از محل فعالیت های خود، درآمد شناسایی کرد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر، شرکت خدمات انفورماتیک که با سرمایه ۸.۴۰۰ میلیارد ریال و نماد رانفور از شرکت های فعال در بازار سرمایه […]

جامع خبر(جامع نیوز): شرکت خدمات انفورماتیک از اول سال مالی تا پایان آبان ماه سال جاری، ۱۲.۵۳۹ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال از محل فعالیت های خود، درآمد شناسایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر، شرکت خدمات انفورماتیک که با سرمایه ۸.۴۰۰ میلیارد ریال و نماد رانفور از شرکت های فعال در بازار سرمایه کشور محسوب می شود، بیشترین درآمد خود را از بخش تراکنش ها با مبلغی معادل ۹.۴۹۲ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال شناسایی کرده است.

در عین حال، ۱.۹۶۴ میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال از درآمدهای شناسایی شده رانفور نیز در حوزه پشتیبانی نرم افزار شناسایی شده است.

درآمد شناسایی شده شرکت خدمات انفورماتیک در یک ماهه منتهی به پایان آبان ماه ۹۸ نیز معادل ۱.۶۴۴ میلیارد و ۸۶ میلیون ریال گزارش شده است.

این گزارش حاکی است، شرکت خدمات انفورماتیک در راستای سیاست های نهاد ارشد به منظور ایجاد و راه اندازی سیستم جامع اتوماسیون بانکی کشور در سال ۱۳۷۲ به عنوان بازوی اجرایی تاسیس شد.

این شرکت از بزرگ ترین شرکت‌های فعال کشور در زمینه فناوری اطلاعات محسوب می‌شود و براساس طبقه‌بندی صورت گرفته از سوی شورای عالی انفورماتیک، موفق به کسب رتبه اول در میان شرکت‌های رایانه‌ای کشور شده است.

شرکت خدمات انفورماتیک زمینه‌های فعالیت خود را در ۱۱ شاخه تخصصی ارائه و پشتیبانی سخت افزاری کامپیوترهای بزرگ (Mainframe )، ارائه و پشتیبانی بسته‌های نرم افزاری یا بسته‌های نرم افزارهای حامل محتوا، ارائه و پشتیبانی نرم افزارهای پایه، سیستم و ابزارها، تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارشی مشتری، مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیک و فناوری اطلاعات، خدمات پشتیبانی، آموزش و پژوهش، سیستم‌های ویژه، امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات، شبکه داده‌های رایانه‌ای و مخابراتی و تولید و ارائه دستگاه‌های جانبی اعلام کرده است.

شرکت خدمات انفورماتیک کیش (سال ۱۳۷۸)، شرکت داده ورزی فرادیس البرز (سال ۱۳۸۳)، شرکت خدمات انفورماتیک فرادیس گستر کیش(سال۱۳۸۶) و شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش (سال ۱۳۹۰) از شرکت های تابعه شرکت خدمات انفورماتیک محسوب می شوند.