جامع خبر(جامع نیوز): بانک دی در راستای تکریم مشتریان از نرم افزار مدیریت متمرکز شماره اختصاصی مشتریان خارجی با عنوان « فیدا» رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر، طی مراسمی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران ارشد بانک دی برگزار شد از نرم افزار مدیریت متمرکز شماره اختصاصی مشتریان […]

جامع خبر(جامع نیوز): بانک دی در راستای تکریم مشتریان از نرم افزار مدیریت متمرکز شماره اختصاصی مشتریان خارجی با عنوان « فیدا» رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر، طی مراسمی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران ارشد بانک دی برگزار شد از نرم افزار مدیریت متمرکز شماره اختصاصی مشتریان بیگانه« فیدا»رونمایی شد.

در این مراسم محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی ضمن قدردانی از تلاش های معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک و اداره مبارزه با پولشویی برای طراحی سامانه ای متمرکز و جامع در زمینه احراز هویت مشتریان خارجی، این اقدام را گامی موثر در راستای چابک سازی و کاهش فرآیند های عملیاتی اخذ شماره اختصاصی مشتریان خارجی دانست.

قربانی با اشاره به این که نرم افزار فیدا در راستای تکریم مشتریان طراحی و اجرایی شده است، گفت: اکنون از طریق نرم افزار فیدا کارکنان شعب می توانند بدون تشریفات اداری و اعلام درخواست به اداره کل مبارزه با پولشویی به راحتی اطلاعات هویتی و مدارک شناسایی مشتریان خارجی حقیقی و حقوقی را در این نرم افزار بارگذاری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن برای دریافت شماره اختصاصی مشتریان خارجی اقدام نمایند.

محمدعلی بخشی زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان اداره توسعه نرم افزار و اطلاعات پایه و همکاری اداره مبارزه با پولشویی، طراحی نرم افزار فیدا توسط برنامه نویسان توانمند بانک دی را افتخار دیگری در کارنامه این بانک عنوان کرد.

بخشی زاده با بیان این که نرم افزار فیدا، محصولی صد در صد بومی است، گفت: با به کارگیری بسترهای نوین و قدرتمند فناوری اطلاعات در راستای الزامات بانک مرکزی و تسریع خدمت رسانی شعب، موفق شدیم سامانه ای متمرکز و جامع در زمینه احراز هویت مشتریان خارجی طراحی کرده و به بهره برداری برسانیم.

وی افزود : با استفاده از این سامانه می توان در مبادی ورودی کشور نیز برای مشتریان خارجی خدمات ویژه ارائه نمود.

معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با اشاره به امکانات متعدد نرم افزار فیدا گفت: استعلام آنلاین و آفلاین شماره اختصاصی، نمایش گردش کار درخواست، داشبرد گزارشاتی متنوع، بایگانی و جستجوی مدارک به صورت الکترونیکی را از جمله امکانات این نرم افزار می توان برشمرد.

همچنین در این مراسم ، احسان استاد علی، رئیس اداره مبارزه با پولشویی بانک دی نیز ضمن قدردانی از حمایت های مدیرعامل، هیئت مدیره و معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک برای تحقق این مهم یادآور شد: پیش از طراحی سامانه فیدا درخواست اخذ شماره اختصاصی از طریق مکاتبات اداری صورت می گرفت و این روند حداقل چند روز کاری به طول می انجامید اما با اجرای این نرم افزار، همکاران شعب می توانند مشخصات و تصویر مدارک مشتریان خارجی را در سیستم ثبت کنند و پس از ارسال برای کارشناسان اداره مبارزه با پولشویی در کمتر از ۱۵ دقیقه شماره اختصاصی اخذ شده را از طریق همین سامانه دریافت نمایند که با این اقدام روند افتتاح حساب برای مشتریان خارجی با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.