جامع خبر(جامع نیوز): رییس کل بیمه مرکزی که عصر امروز به مناسبت روز پژوهش در پژوهشکده بیمه حضور یافت گفت: پژوهشکده بیمه باید با حضور افراد محقق و عالم در موضوعات مختلف و طرح نوآوری ها یک قدم از بیمه مرکزی و صنعت بیمه جلوتر باشد. به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه دکتر غلامرضا سلیمانی […]

جامع خبر(جامع نیوز): رییس کل بیمه مرکزی که عصر امروز به مناسبت روز پژوهش در پژوهشکده بیمه حضور یافت گفت: پژوهشکده بیمه باید با حضور افراد محقق و عالم در موضوعات مختلف و طرح نوآوری ها یک قدم از بیمه مرکزی و صنعت بیمه جلوتر باشد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه دکتر غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی در این مراسم ضمن رضایت از فعالیت های اخیر پژوهشکده بیمه و برگزاری موفق بیست و ششمین همایش بیمه و توسعه بر اجرایی تر شدن پروژه ها تاکید کرد و از پژوهشکده بیمه خواست تا موضوعات راننده محور شدن بیمه شخص ثالث و بیمه های هوشمند را با جزییات بیشتری بررسی کند.
وی ضمن اشاره به تفاهم نامه هایی که با کشورهای همسایه از جمله افغانستان، سوریه، قزاقستان و … امضا شده است اظهار امیدواری کرد که زمینه های همکاری آموزشی و پژوهشی بین کشورها برقرار و ارتباطات بین الملل تقویت شود.
همچنین در این مراسم طبقه حوزه پژوهشی با حضور رییس کل بیمه مرکزی افتتاح شد.