جامع خبر(جامع نیوز):علیرضا یزدان دوست ،مدیر عامل بیمه آسماری به مناسبت روز بیمه پیام تبریک صادر کرد. همکاران ارجمند و گرامی ما در دنیایی زندگی می کنیم که به سرعت در حال تغییر است و این سرعت، شرایط عدم اطمینان را به وجود می آورد. خوشبختانه صنعت بیمه توانسته است خود را با این قبیل […]

جامع خبر(جامع نیوز):علیرضا یزدان دوست ،مدیر عامل بیمه آسماری به مناسبت روز بیمه پیام تبریک صادر کرد.

همکاران ارجمند و گرامی
ما در دنیایی زندگی می کنیم که به سرعت در حال تغییر است و این سرعت، شرایط عدم اطمینان را به وجود می آورد. خوشبختانه صنعت بیمه توانسته است خود را با این قبیل تحولات به روز کند و این عدم اطمینان را به اطمینان تبدیل کند.
از اصلی ترین رسالت های صنعت بیمه، فراهم آوردن آرامش اجتماعی است و آنچه امروز بیمه گران باید به آن بپردازند، طراحی و ارائه محصولات و خدماتی است که از یک سو پاسخگوی نیازهای زندگی نوین بشر باشد و از سوی دیگر بتواند خواسته های مشتری را در دسترسی و استفاده از خدمات جدید برآورده کند.
شرکت بیمه آسماری در دوره کنونی فعالیت خود به دنبال ارائه چنین خدماتی است و قصد دارد تحولات بنیادین در خدمات بیمه ای خود ایجاد کند، به طوری که نیاز نیاز مشتریان را با بهترین کیفیت برآورده سازد.
خداوند منان را سپاس که توانسته ایم در کنار یکدیگر با همدلی و محبت، در راستای اهداف صنعت بیمه با اتکا به ایده های نوین، گامی محکم برداریم.
روز ملی بیمه، فرصت بسیار ارزشمندی است تا از تلاش و همت تمامی همکاران عزیز در صنعت بیمه به ویژه همکاران شرکت بیمه آسماری تشکر کنم.
امید است با تلاش و تشریک مساعی بتوانیم فرهنگ بیمه را بیش از پیش نهادینه کنیم؛ با ارائه خدمات شایسته، گامی موثر در جهت اعتلای کیفیت زندگی آحاد جامعه برداریم و توسعه، تحول و شکوفایی را در تمامی عرصه های فعالیت های بیمه ای محقق سازیم