جامع خبر(جامع نیوز):محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ از برگزاری بیستمین کنگره سرداران و چهار هزار شهید دارالشهدای تهران در روزهای آتی و همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، کلهری با اعلام این خبر افزود: بیستمین کنگره شهدا در روز‌های ۲۵ تا ۲۷ دی برگزار می […]

جامع خبر(جامع نیوز):محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ از برگزاری بیستمین کنگره سرداران و چهار هزار شهید دارالشهدای تهران در روزهای آتی و همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، کلهری با اعلام این خبر افزود: بیستمین کنگره شهدا در روز‌های ۲۵ تا ۲۷ دی برگزار می شود که در روز چهارشنبه ۲۵ دی، یادواره شهدای معلم و دانش‌آموز، در مدارس منطقه برگزار می‌شود و مجمع بزرگ رزمندگان و ایثارگران نیز در این راستا برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به برگزاری این رویداد در سه روز گفت: در روز پنجشنبه ۲۶ دی، کنگره سرداران و چهار هزار شهید منطقه ۱۷ تهران میزبان برگزاری یادواره شهدا در پایگاه‌های بسیج منطقه، غبارروبی حرم‌های مطهر شهدای گمنام امامزاده حسن (ع)، زمزم و ابوذر، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای مفقودالاثر و برگزاری مراسم پرفیض دعای کمیل بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع ابوذر خواهد بود.

کلهری با دعوت از شهروندان گفت: در روز جمعه ۲۷ دی نیز مراسم گرامی‌داشت ۹۶ هزار شهید بسیجی با عنوان «میثاق با ولایت و شهدا» با حضور خانواده‌های معظم شهدا و امت شهیدپرور، در جوار مزار مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود که از همه شهروندان برای حضور در این مراسم دعوت می شود.

وی با اشاره به سایر برنامه های مرتبط گفت: برنامه‌های جانبی بیستمین کنگره سرداران و چهار هزار شهید منطقه ۱۷ تهران، نیز شامل چهار هزار ختم قرآن کریم و محفل انس با قرآن کریم، جشنواره فیلم موبایلی از خاطرات ایثارگران، اجرای میدانی گروه سرود دانش‌آموزی و هفته فیلم ایثار و مقاومت است.

شهردار منطقه۱۷ در پایان خاطرنشان ساخت: از عموم شهروندان عزیز خصوصاً خانواده معظم شهدا دعوت می شود تا در این رویداد شرف حضور یابند.

بیستمین کنگره سرداران و چهارهزار شهید منطقه ۱۷در روزهای ۲۵ تا ۲۷ دی ماه در مزارشهدای در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار می شود.