جامع خبر(جامع نیوز): با حضور مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی، مدیر امور شعب و بازاریابی، مدیر منطقه شرق تهران، جمعی از مشتریان، اهالی و کسبه منطقه، ساختمان دو شعبه بانک سینا در شرق تهران به بهره برداری رسید. به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک سینا، شیخ الاسلامی در آئین افتتاح […]

جامع خبر(جامع نیوز): با حضور مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی، مدیر امور شعب و بازاریابی، مدیر منطقه شرق تهران، جمعی از مشتریان، اهالی و کسبه منطقه، ساختمان دو شعبه بانک سینا در شرق تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک سینا، شیخ الاسلامی در آئین افتتاح این شعب، گفت: بهره برداری از ساختمان دو شعبه بانک سینا در شرق تهران، نشان از عزم این بانک برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته تر به هموطنان و مشتریان گرامی در جهت تلاش برای جلب رضایتمندی این عزیزان با اتکا به سرمایه انسانی متعهد، متخصص و کارآزموده و با استفاده از زیرساختهای پیشرفته و مدرن است.
وی افزود: ویژگی بانک سینا خوشنامی و مشتری مداری است و لذا سعی خواهد شد از طریق ارائه خدمات متمایز و ویژه با بکارگیری ایده های نوین و مدیریت تجربه مشتری، نقشی موثر و رقابتی ایفا شود.
شیخ الاسلامی، ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات همکاران، خاطرنشان کرد: حرکت موزون و متعادل بانک سینا در مسیر رشد و تعالی، نتیجه اجرای سیاست ها و راهبردهای بانک توسط همکاران پرتلاش و خستگی ناپذیر است که موجبات تثبیت جایگاه بانک نزد افکار عمومی و مشتریان را فراهم کرده است.
مهرابی مدیر امور شعب و بازاریابی بانک سینا هم گفت: این بانک با ارائه خدمات نوین و مطابق نیاز روز جامعه، همواره در راستای جلب رضایتمندی مشتریان و تحقق نیازهای بانکی آنها گام برداشته است.
وی با اشاره به لزوم شناسایی بازار هدف بانک از سوی شعب افزود: افزایش سهم نفوذ بانک در بازار پولی و مالی کشور و تلاش برای ارزش آفرینی جهت مشتریان از برنامه های اصلی بانک است لذا باید با افزایش بهره وری و سودآوری، زمینه بهبود عملکردها و ارتقاء جایگاه بانک را فراهم آوریم.
مصطفائی مدیر منطقه شرق تهران بانک سینا هم ضمن ابراز خرسندی از افتتاح ساختمان دو شعبه پروین و امین تهرانپارس گفت: اصلاح و بهینه سازی شبکه شعب به منظور بهبود دسترسی مشتریان به خدمات بانک، جزو برنامه های در حال اجراست و امیدواریم با افتتاح ساختمان این دو شعبه که در منطقه ای با ظرفیت ها و پتانسیل بالا صورت گرفته، بتوانیم بهتر از قبل در جلب رضایت مشتریان و هموطنان عزیز، گام برداریم.