به گزارش جامع خبر(جامع نیوز)از پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، اولین جلسه هماهنگی هفته روابط عمومی سال ۱۳۹۹ به میزبانی شرکت کروز برگزار شد. اعضای شورای سیاست‌گذاری نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت و پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک سه‌شنبه سوم آذر ماه ۹۸ از گروه صنایع تولیدی قطعات کروز بازدید کردند. در ابتدای این جلسه دکتر […]

به گزارش جامع خبر(جامع نیوز)از پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، اولین جلسه هماهنگی هفته روابط عمومی سال ۱۳۹۹ به میزبانی شرکت کروز برگزار شد.

اعضای شورای سیاست‌گذاری نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت و پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک سه‌شنبه سوم آذر ماه ۹۸ از گروه صنایع تولیدی قطعات کروز بازدید کردند.

در ابتدای این جلسه دکتر مجتبی نظری مدیر ارتباطات و روابط عمومی شرکت کروز به معرفی ظرفیت‌ها، خدمات و محصولات شرکت پرداخت و پس از آن نیز اعضا شورای سیاست گذاری هفته روابط عمومی نظرات خود را اعلام نمودند. در ادامه امیرعباس تقی‌پور، برگزارکننده نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت و پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک در این جلسه گزارشی از کنفرانس‌های برگزار شده در سال‌های پیشین ارایه کرد و از برگزاری رویدادها در سال ۹۹ و پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.

دکتر سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی ضمن قدردانی از دعوت شرکت کروز و میزبانی از اعضا شورای سیاست گذاری برای برگزاری نخستین جلسه هفته روابط عمومی، در خصوص اهمیت روابط عمومی در سازمانها، فعالیت‌های این شورا و اقدامات هفته روابط‌عمومی نکاتی را بیان نمودند.

مهندس نادر سخا مدیرعامل شرکت کروز پس از شنیدن صحبتهای اعضا شورا، در خصوص تایید نظر حاضرین، نقش روابط عمومی در سازمان ها را پر اهمیت دانستند و ضمن عملکرد حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی شرکت کروز از زحمات جناب آقای دکتر مجتبی نظری تشکر نمودند و در ادامه نیز بیاناتی از شروع فعالیتهای شرکت کروز (۱۳۶۱) و دغدغه‌ها و مسائل موجود برای تولیدکنندگان توضیح دادند.

در ادامه این جلسه اعضای شورای سیاست‌گذاری نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت و پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک پس از صرف ضیافت ناهار، از تمامی سطوح تولید تکنولوژی، نظم و بهره وری کارخانه شماره ۲ این شرکت به طور کامل بازدید کردند و از نزدیک ضمن خسته نباشید و هم صحبتی با کارکنان و مدیران این شرکت، با محصولات تولیدی شرکت آشنا شدند. کارکنان و مدیرانی که با از خودگذشتگی نشان دادند که در سال رونق تولید، با تلاش شبانه روزی نوید بخش روزهای درخشان تری خواهیم بود.

شرکت کروز در یک نگاه

گروه صنایع تولیدی قطعات کروز از بدو پیدایش خود در سال ۱۳۶۱ تاکنون، استراتژی مشخصی را به عنوان مبنای کار خود در نظر داشته است: طراحی وتولیدقطعات الکترونیکی و مکانیکی و تریم با کیفیت و مطمئن جهت بر آورده کردن نیازهای صنایع کشور، همگام با استفاده از فرصتهای موجود جهت نفوذ به بازارهای صادراتی خارجی به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده قطعات خودرو کشوربا تامین بیش ازبیست درصد از از قطعات مورد نیاز صنعت خودروکه عمدتا قطعات های تک می باشند.

کروز وظیفه خود میداند که کیفیت و قابلیتهای خودرو های تولید شده در ایران را بهبود بخشد.جهت نیل به این هدف، بطور مستمر پروژه ها و فعالیتهای جدیدی را در دستور کار خود قرار داده تا سهمی در تجربه ای لذت بخش و ایمن برای همه خریداران خودرو تبدیل کند.

کروز بواسطه ارتباطات تجاری و فنی رو به گسترش خود با بزرگترین شرکتهای تولید کننده قطعات خودرو در جهان، استفاده از فن آوری های نوین، محصولات نوآورانه خود را جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریانمان با بهترین قیمت عرضه می کند.

کروز برآن است که کیفیت زندگی کارکنان خود وجایگاه رقابتی و توان فنی صنعت خودرو ایران را در صورت هدفمند شدن خودروسازان و هدایت و حمایت صحیح دولت به سطح مناسب وبالنده ای برساند و تامین نیاز مشتریان داخلی در نیاز به خودروباکیفیت را پوشش و حضور در بازارهای جهانی را بالاترین سطح ارتقاء دهد.