جامع خبر(جامع نیوز):کمپین ماندگار با تاکید بر تنوع فروش سرویس و ارتقای سرعت کاربران، به همراه ترافیک رایگان بامدادی در زیرساخت های مختلف باند پهن ثابت مانند ADSL، VDSL و FTTH در دو دسته سرویس های”حرفه ای” و “اقتصادی” به مشتریان اینترنت پرسرعت(ADSL) در مخابرات منطقه تهران آغاز شد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه […]

جامع خبر(جامع نیوز):کمپین ماندگار با تاکید بر تنوع فروش سرویس و ارتقای سرعت کاربران، به همراه ترافیک رایگان بامدادی در زیرساخت های مختلف باند پهن ثابت مانند ADSL، VDSL و FTTH در دو دسته سرویس های”حرفه ای” و “اقتصادی” به مشتریان اینترنت پرسرعت(ADSL) در مخابرات منطقه تهران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، کمپین ماندگار با شعار “بی نهایت ماندگار” و با هدف ارائه خدمت بیشتر به مشتریان وفادار و همچنین جذب مشتریان جدید است، به‌نحوی‌ که از مهم ترین مزیتهای آن می توان به ارائه انواع طرح ها در بسترهای مختلف، برای تمام مشتریان با هر سطح نیاز که در نهایت به کمپینی ماندگار برای مشتریان تبدیل خواهد شد.

بر اساس این گزارش این کمپین در راستای تکریم مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید، در بسته اقتصادی شماره ۵، ۷۰ گیگابایت ترافیک رایگان بامدادی قابل استفاده از ۲ تا ۹ صبح برای مشترکین ارائه شده است.همچنین در طرح ماندگار، سرویس‌های مختلف با سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه تا ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه در بسترهای مختلف باند پهن ثابت به مشتریان با شرایط ویژه ارائه می‌شود.

شایان ذکر است سرویس های حرفه ای کمپین ماندگار از زیرساخت هایADSL، VDSL و دسترسی مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) با ترافیک ها و سرعت های مختلف به کاربران عرضه می شود.

لازم به ذکر است متقاضیان و مشتریان مخابرات منطقه تهران جهت اطلاع از تعرفه و دریافت سرویس کمپین ماندگار می توانند به پرتال Tehran.tci.ir مراجعه و یا با شماره ۲۰۲۰ تماس حاصل نمایند