جامع خبر(جامع نیوز):مراسم اختتامیه ارزیابی تعالی سازمانی بانک دی با حضور مدیران ارشد بانک و گروه ارزیابان سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. به گزارش جامع خبر به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، آذر محصصی، مدیر تعالی بانک دی در این مراسم ضمن قدردانی از دقت و بردباری ارزیابان سازمان مدیریت صنعتی […]

جامع خبر(جامع نیوز):مراسم اختتامیه ارزیابی تعالی سازمانی بانک دی با حضور مدیران ارشد بانک و گروه ارزیابان سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، آذر محصصی، مدیر تعالی بانک دی در این مراسم ضمن قدردانی از دقت و بردباری ارزیابان سازمان مدیریت صنعتی در فرآیند ارزیابی اظهار داشت:طی دو روز ارزیابی فشرده تمامی همکاران بانک دی تلاش کردند اقداماتی را که در قالب چرخه بهبود طی سال های گذشته انجام شده بود برای ارزیابان ارائه کنند.
محصصی با اشاره به این که رویکرد اصلی این ارزیابی یادگیری و افزایش دانش در سطح سازمان‌است ، افزود: معتقد هستم مجموعه بانک دی در پایان دو روز ارزیابی فشرده فارغ از نتیجه نهایی با یادگیری در این فرآیند دستاورد ارزشمندی کسب کرده است و امیدواریم گزارش نهایی ارزیابان اطلاعات جامع تری را در اختیار سازمان قرار دهد.
وی یکی از فوائد ارزیابی را شناخت نقاط قوت و قابل بهبود عنوان کرد و گفت: با ارزیابی، حوزه های قابل بهبود شناسایی شده وبر مبنای آن برای اصلاح امور در راستای پیشرفت سازمان برنامه ریزی می شود.
دکتر حمید زاهدی، ارزیاب ارشد گروه ارزیابان تعالی سازمانی در این مراسم با اشاره به روند ارزیابی انجام شده دربانک دی، اظهار داشت: در طول مدت ارزیابی تمامی کارکنان با شناخت دقیق از مفاهیم تعالی برای ارایه آمار و اطلاعات همکاری بی نظیری داشتند و به جرات می توان گفت که کارشناسان بانک دی در حوزه های فعالیت خود متخصص و صاحب دانش هستند.
وی با تشریح ارزش های محوری تعالی سازمانی، افزود:امیدواریم بانک دی که می توان از آن به عنوان یک سازمان یادگیرنده پیشرو نام برد با حرکت به سمت سازمانی تند آموز در مسیر تعالی گام های بزرگی برای دستیابی به اهداف تعیین شده خود بردارد.
گفتنی است در این نشست، ارزیابان بر مبنای مدل و مفاهیم بنیادین تعالی سازمانی به ارائه نکات احصاء شده در حوزه های مختلف پرداختند.
شایان ذکر است بانک دی در سال جاری در بخش خدمات و گروه سازمان های بزرگ برای رقابت در سطح تندیس بلورین در ارزیابی تعالی سازمانی شرکت کرده است.