جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان ( پترول ) از نفرات برگزیده خود در طرح استعداد یابی و توانمند سازی نیروی انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تقدیر کرد . به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان ( پترول […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان ( پترول ) از نفرات برگزیده خود در طرح استعداد یابی و توانمند سازی نیروی انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تقدیر کرد .

به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان ( پترول ) از نفرات برگزیده خود در طرح استعداد یابی و توانمند سازی نیروی انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تقدیر کرد .

رسول اشرف زاده در این مراسم گفت : درخشش همکاران جوانم در این آزمون نشان از علاقمندی این افراد به امر آموزش و به روز رسانی اطلاعات علمی و کاربردی آنان است و وجود نیروی جوان و متخصص و با پتانسیل بالا را برای شرکت یک سرمایه و باعث اعتلای پترول است و اظهار داشت گام های بعدی تان را قرین پویایی و پایایی بردارید و در مسیر بالنگی فعالیت شرکت از توفیقات روز افزون بهره مند شوید .

وی در ادامه افزود : توانمند سازی به عنوان یکی از ابزارهای سودمند ارتقای کیفی کارکنان همیشه مورد توجه بوده است و این توانمند سازی باید هدفمند باشد و مرتبط با اهداف بلند مدت و همچنین رویکردهایی ماننـد مـدیریت فراگیر و تعالی سازمانی باشد .

این مراسم که با حضور مدیران و روسای شرکت پترول و همچنین ده نفر از کارکنان شرکت کننده در آزمون یاد شده برگزار گردید ، از دو نفر کارکنانی که موفق شدن در طرح توانمند سازی کارکنان پذیرفته شوند تقدیر شد .