جامع خبر(جامع نیوز):برترین قاری با رأی مردم در جشنواره ملی فجر تلاوت با حضور جمع کثیری از استادان و قاریان، مسوولان و کارشناسان معرفی می‌شود. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فجر تلاوت؛ آقای حمید رضا نقاشیان ریاست برگزاری جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی و جشنواره فجر تلاوت در مراسم افتتاحیه […]

جامع خبر(جامع نیوز):برترین قاری با رأی مردم در جشنواره ملی فجر تلاوت با حضور جمع کثیری از استادان و قاریان، مسوولان و کارشناسان معرفی می‌شود.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فجر تلاوت؛ آقای حمید رضا نقاشیان ریاست برگزاری جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی و جشنواره فجر تلاوت در مراسم افتتاحیه مرحله کشوری مسابقات گفت: امروزه در برخی از جوامع، انس با امور دنیوی بر انس با قرآن مقدم شده است. در جامعه دینی ما در سایه عنایات حضرت حق و با تلاش و زحمات امام (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مسوولان دلسوز نظام و استادان و خادمان قرآن کریم، بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی، شاهد رشد روز افزون فعالیت‌های قرآنی هستیم.
وی افزود: میان وضعیت فعلی و آنچه مطلوب جامعه اسلامی است، تفاوت بسیار است و گر چه انس با قرآن کریم مراحل مختلفی از جمله: نگاه، شنیدن، روخوانی، قرائت، ترتیل، تلاوت، درس (مراجعه مکرر)، حفظ، تدبر، تفکر، تمسک، فهم و عمل دارد، اما مرحله نهایی و اصلی انس، عمل کردن به دستورات آن امانت مقدس الهی و پیاده کردن در جامعه است که برگزارکنندگان این مراسم با تمام توان درصدد هستند تا کلام قرآن و منویات رهبری محقق شود.
چهاردهمین جشنواره تلاوت مجلسی و چهارمین جشنواره ملی فجر تلاوت، با رویکرد انتخاب برترین قاری مجلسی کشور در سال ۱۳۹۸، با رأی و انتخاب مردم در تاریخ ۲۰ دی در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد و این دوره از جشنواره تلاوت‌های مجلسی و جشنواره ملی فجر تلاوت از سفرا و نمایندگان ۱۵ کشور منطقه دعوت به عمل آمده است و مقرر شد تا از کشور‌هایی که در گسترش فرهنگ انس با قرآن نقش پررنگ‌تر و موثری داشتند تجلیل ویژه به عمل آید