جامع خبر(جامع نیوز):افتتاح بیست‌وچهارمین مدرسه “بانک اقتصادنوین” در روستای چاه‌حسن استان کرمانبیست‌وچهارمین مدرسه “بانک اقتصادنوین” در روستای چاه‌حسن شهرستان رودبار جنوب واقع در استان کرمان به بهره‌برداری رسید و به کودکان و نوجوانان این روستا تقدیم شد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ آیین افتتاح این مدرسه با […]

جامع خبر(جامع نیوز):افتتاح بیست‌وچهارمین مدرسه “بانک اقتصادنوین” در روستای چاه‌حسن استان کرمانبیست‌وچهارمین مدرسه “بانک اقتصادنوین” در روستای چاه‌حسن شهرستان رودبار جنوب واقع در استان کرمان به بهره‌برداری رسید و به کودکان و نوجوانان این روستا تقدیم شد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ آیین افتتاح این مدرسه با حضور رسول خردمند، سرپرست شعب منطقه جنوب ایران و جمعی از مقامات و مسئولان کشوری و استانی، معلمان و دانش‌آموزان مدرسه و اهالی روستای چاه‌حسن برگزار شد.
در این مراسم خردمند با اشاره به رویکرد بانک اقتصادنوین در حوزه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی گفت: بانک اقتصادنوین به عنوان یک بنگاه اقتصادی در کنار رسالت اصلی خود یعنی کمک به رونق تولید و اشتغال در کشور، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی را نیز وظیفه خود می‌داند و در همین راستا تاکنون نسبت به احداث ۳۶ مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور اقدام نموده که از این تعداد ۲۴ مدرسه به بهره‌برداری رسیده و مابقی در دست احداث است.
در این مراسم شیرازی رئیس آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب، رضایی بخشدار زهکلوت و فرحبخش معاون مشارکت‌های نوسازی مدارس استان کرمان در سخنان جداگانه‌ای با اشاره به مشکلات مدارس آن شهرستان از اقدامات بانک اقتصادنوین در حوزه مدرسه‌سازی تقدیر و ابراز امیدواری کردند این قبیل مشارکت‌ها از جانب بانک‌ها استمرار داشته باشد.
گفتنی است، مدرسه سه‌ کلاسه بانک اقتصادنوین روستای چاه‌حسن با ۲۰۰۰ مترمربع محوطه و ۲۸۲ مترمربع زیربنا ساخته و تجهیز شده است. همچنین بانک اقتصادنوین به ‌منظور حمایت و تشویق دانش‌آموزان به یادگیری، تعدادی کوله‌پشتی حاوی لوازم‌التحریر به آن‌ها اهدا کرد