جامع خبر(جامع نیوز):برج میلاد تهران همزمان با آغاز دهه ایام الله فجر جشنواره پرش ایستگاهی(بیس جامپینگ) را برای ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش های هوایی برگزار می کند. به گزارش روابط عمومی برج میلاد، در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این مجموعه به عنوان ششمین برج مخابراتی دنیا و نماد ملی […]

جامع خبر(جامع نیوز):برج میلاد تهران همزمان با آغاز دهه ایام الله فجر جشنواره پرش ایستگاهی(بیس جامپینگ) را برای ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش های هوایی برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این مجموعه به عنوان ششمین برج مخابراتی دنیا و نماد ملی و ایرانی، جشنواره “پرش ایستگاهی” )بیس جامپینگ) از سکوی دید باز برج میلاد را از فراز ۲۸۰ متری برگزار می کند. این جشنواره با مشارکت برج میلاد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و انجمن ورزش های هوایی کشور اجرا می شود. این جشنواره به مدت سه روز از تاریخ ۱۶ بهمن ماه برگزار می شود و ورزشکاران و علاقه مندان می توانند برای هماهنگی بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۲۵۷۰۵۷۱۸ تما…
به گزارش روابط عمومی برج میلاد، در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این مجموعه به عنوان ششمین برج مخابراتی دنیا و نماد ملی و ایرانی، جشنواره “پرش ایستگاهی” )بیس جامپینگ) از سکوی دید باز برج میلاد را از فراز ۲۸۰ متری برگزار می کند.
این جشنواره با مشارکت برج میلاد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و انجمن ورزش های هوایی کشور اجرا می شود.
این جشنواره به مدت سه روز از تاریخ ۱۶ بهمن ماه برگزار می شود و ورزشکاران و علاقه مندان می توانند برای هماهنگی بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۲۵۷۰۵۷۱۸ تماس بگیرند.
لازم به ذکر است که برگزاری جشنواره در این سه روز منوط به مساعد بودن شرایط جوی در ارتفاع ۲۸۰ متری است.